Azore Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Korrekt, men dock kan han väl få tag på neon till 6v? Eller är jag ute och snurrar idag? När du säger det kom jag på att jag sett 6v-neon på Blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vet ni vilket elsystem det är på -02 Motorhispania Furia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vet ni vilket elsystem det är på -02 Motorhispania Furia? 12v tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fick reda att farsan sa att vi skulle köpa en dyrare moped Typ 15-16k, det kan man få en drac för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fick reda att farsan sa att vi skulle köpa en dyrare moped Typ 15-16k, det kan man få en drac för Du kan få en Drac för betydligt mindre pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Håller just nu på att skaffa förarevis för eumoped, och är klar med teoriprovet och uppkörningen om i stort sett en och en halv vecka. Nu när jag snart ska köpa moppe, kan ni rekommendera någon moppe starkt ? Bara scootrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Håller just nu på att skaffa förarevis för eumoped, och är klar med teoriprovet och uppkörningen om i stort sett en och en halv vecka. Nu när jag snart ska köpa moppe, kan ni rekommendera någon moppe starkt ? Bara scootrar Yamaha Aerox är ju en populär scooter. Annars är Honda X8R S/X ingen dålig scooter, det är den enda scootern jag provat förutom kinesen jag ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 PEugeot ludix blaster =) riktigt gött axx i dem orginal =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 PEugeot ludix blaster =) riktigt gött axx i dem orginal =) Ät inte dom väldigt små? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag köpte aldrig en moppe..Jag ville ha en EU typ när man var...mindre..Men jag har ju börjat övningsköra nu så nu e det inte lönt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har funderat på både en aerox och en Ludix blaster. Just nu lutar det mer åt en Aerox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ät inte dom väldigt små? Och äckligt fula enligt mig Dem vanligaste scootrarna är väl Yamaha Aerox, Peugeot speedfight och Piaggio NRG Power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Testade att toppa moppen nu idag..den kom en bit över 100 (PÅ MÄTARN!!!), men CDIn strypte.. måste punga ut 300kr på en sån också då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Testade att toppa moppen nu idag..den kom en bit över 100 (PÅ MÄTARN!!!), men CDIn strypte.. måste punga ut 300kr på en sån också då Vad har du för godis? Men det är de värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vad har du för godis? Men det är de värt. Inte så mycket:P Ostrypt luftburk 90 munstycke (för stort tror jag) felbestyckad fögge giannelli enduro 2T alltsammans på en senda xtreme 05(esb) Joo, det är det självklart, jag måste dock punga ut 300 på en baklykta också.. och jag har köpt upp månadspengen på bensin och olja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Inte så mycket:P Ostrypt luftburk 90 munstycke (för stort tror jag) felbestyckad fögge giannelli enduro 2T alltsammans på en senda xtreme 05(esb) Joo, det är det självklart, jag måste dock punga ut 300 på en baklykta också.. och jag har köpt upp månadspengen på bensin och olja Rätt munstycke och rätt bestyckad förknasare kanske skulle vara något då. Att behöva köpa baklyktor och sådana trista saker är desto jobbigare. Känner igen det där med pengarna. Ehm, farsan, skulle behöva.. tanka Kan funka ibland, och då finns de lite pengar kvar till annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Är det svårt att ta EU kort? Vad handlar det mest om på provet? Tror att jag ska ta kort Vet ett ställe där det kostar 1700 och då får man en massa saker + uppkörning medmera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Är det svårt att ta EU kort? Vad handlar det mest om på provet? Tror att jag ska ta kort Vet ett ställe där det kostar 1700 och då får man en massa saker + uppkörning medmera Nej, inte speciellt. Hur man ska bära sig åt i trafiken, logiskt tänkande så klarar man det galant. Jag betalade 1950 för mitt, då får jag 800 kr rabatt på körkortet. Var på en vanlig b-korts lektion och sen gjorde jag prov. Ingen körning eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Nej, inte speciellt. Hur man ska bära sig åt i trafiken, logiskt tänkande så klarar man det galant. Jag betalade 1950 för mitt, då får jag 800 kr rabatt på körkortet. Var på en vanlig b-korts lektion och sen gjorde jag prov. Ingen körning eller liknande. Okej På det jag sa får man kollegieblock, pennor, böcker att läsa, eu häfte och en massa annat. Borde inte vara så svårt om man har läst lite Hur många procents rätt behöver man? (om någon vet) Redigerad 7 april, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Själv har jag en Crescent Compakt, och vet att den rullar, det är ungefär allt. Den går upp i 35, 40 om man har tur. Det skulle vara kul att dra pluggen men då måste man öppna cylindern vilket är jobbigt, och så blir den ändå inte särskilt mycket snabbare. En sak jag fortfarande inte förstått med bensinkranen är vilket läge som är reserv och inte. Den kan stå i tre lägen, ett längst ner, ett i mitten och ett längst upp. Längst ner stänger man av kranen, men sen vet jag inte vilken jag ska ta. Någon som vet det? Jag kan fotografera kranen om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts