the-copy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har tråden bytt namn? Stör mig som fan på särskrivningen. Men för att sumera dagen så kom min cylinder tillbaka och mina drev! Detta gjorde mig lycklig eftersom jag fick kicka moppen på ett tag och kolla om min powerbox fungerade. Allt fungerade som det skulle Och jag ska få ett Gianelli Enduro 2T också, jag är lyckligl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Yihaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Bra Själv letar jag efter en cylinder till min ena moppe. Sen så håller jag på att bygga ett underliggande till min Dtr Redigerad 23 mars, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nu har jag äntligen börjat på Puchen postad några sidor bakåt.. Har plockat ner den och vart och köpt ny motor bytt packningar OSV.. Nu ska jag bara lacka ramen. Får lura i nån kompis att slipa den för en femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Bra Själv letar jag efter en cylinder till min ena moppe. Sen så håller jag på att bygga ett underliggande till min Dtr Ett underliggande rör? Jag hoppas att du vet vad du håller på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ett underliggande rör? Jag hoppas att du vet vad du håller på med Det är ju knappast svårt om man har måtten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det är ju knappast svårt om man har måtten. Problemet är att få måtten, man ska veta mm på portarna, vilka grader dom öppnas och stängs och massor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Problemet är att få måtten, man ska veta mm på portarna, vilka grader dom öppnas och stängs och massor. Sånt finns att få tag på. Har under de två senaste veckorna hjälpt till att bygga ett avgasystem åt en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Sånt finns att få tag på. Har under de två senaste veckorna hjälpt till att bygga ett avgasystem åt en polare. Okej, själv har jag letat som en galning efter värden till EBS050... du råkar inte lura på några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 7,5 lappar för den! Do your thing, säger bara att du blir blåst. Sen har killen skönast svenska.. Har aldrig skrattat så mycket åt sköna särskrivningar. *nytt sadel över drag *ny fram skärm ktm(men den är om målad så den är röd nu) Jag ändrade mig ganska snabbt med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Okej, själv har jag letat som en galning efter värden till EBS050... du råkar inte lura på några? Ska kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ska kolla upp det. Vänligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jodå, jag vet vad jag sysslar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ska kolla upp det. Några framsteg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Några framsteg? Inte ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Inte ännu. Okej.. ingen brådska, har ändå fått mitt Giannelli Enduro 2T Kom upp i 40 på tvåan 13/53. Vågade inte köra snabbare, gata + nyfallen snö = halt. bild! bild2 Redigerad 27 mars, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Någon som vet en sida där de finns styling delar till mh furia mopeder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Hur många volt är det på en mt5:a? Går det att köpa 12volts batteri till dom? Vill ha neon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Hur många volt är det på en mt5:a? Går det att köpa 12volts batteri till dom? Vill ha neon Det är 6 volt. Nej, det går inte. Om du inte byter ut resten av elsystemet till 12 volts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Det är 6 volt. Nej, det går inte. Om du inte byter ut resten av elsystemet till 12 volts. Korrekt, men dock kan han väl få tag på neon till 6v? Eller är jag ute och snurrar idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts