hubbert Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag ska köpa en knallert. finns det några bra trimnings möjligheter för dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Att köra på vintern går utmärkt tycker även jag. Även om skoter är att föredra så är det väldigt svårt att röra sig med den om man ska till stan/skolan osv. Fast det är klart, sommaren är ändå bäst för moppar. Och klart man längtar, så man kan börja stunta igen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Att köra på vintern går utmärkt tycker även jag. Även om skoter är att föredra så är det väldigt svårt att röra sig med den om man ska till stan/skolan osv. Fast det är klart, sommaren är ändå bäst för moppar. Och klart man längtar, så man kan börja stunta igen osv. Stunt ? Hoppar ni med mopederna och kraschar och flyger iväg från mopeden i kraschen som stuntmän, explosioner och annat sånt ? Häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag ska köpa en knallert. finns det några bra trimnings möjligheter för dom eller? Ja visst, byta motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Stunt ? Hoppar ni med mopederna och kraschar och flyger iväg från mopeden i kraschen som stuntmän, explosioner och annat sånt ? Häftigt. Försökte du vara rolig eller är det bara rent okunnande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Dom stegrar med moppen och raggar på f12's på skolgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Dom stegrar med moppen och raggar på f12's på skolgården. Då har du sett alldeles för få moppe-stunters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Då har du sett alldeles för få moppe-stunters. Guess so... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det jag menade var att jag inte tror att han stuntar, jag tror att han är en sådan som åker omkring och stegrar och gör stoppies och allt sånt jättehäftigt och sedan kallar det för stunt, det var därför jag skrev så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det jag menade var att jag inte tror att han stuntar, jag tror att han är en sådan som åker omkring och stegrar och gör stoppies och allt sånt jättehäftigt och sedan kallar det för stunt, det var därför jag skrev så. Exakt vad som är stunt och inte är upp till var och en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Kan visa en bild på min kolv som inte ser så trevlig ut längre... http://img363.imageshack.us/img363/7721/ruttenkolv3hs.th.jpg Ett knaster lossnade och repade kolven och cylindern. FLög även ner en bit i vevhuset Men det är fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Kan visa en bild på min kolv som inte ser så trevlig ut längre... http://img363.imageshack.us/img363/7721/ruttenkolv3hs.th.jpg Ett knaster lossnade och repade kolven och cylindern. FLög även ner en bit i vevhuset Men det är fixat Träligt. Fast det hade varit rätt grymt om den flugit ut och blivit sådär pga hög motoreffekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Nån som har några Gilera Runner kåpor att sälja till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag tror att jag ska åka och kolla på en moped minst i helgen Länkar på den jag antagligen ska åka och kolla på mt5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Då har du sett alldeles för få moppe-stunters. Tror endå att Visa tillhör skaran som Pkz beskrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tror endå att Visa tillhör skaran som Pkz beskrev Det är säkert möjligt. Men jag tvekar så länge inget tyder på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fyller om mindre än två månader, ska önska mig en Pagsta Chopper på 4 växlar. Om jag trimmar upp den beror på hur snabbt den går till en början. Drömde inatt att jag hade en sån och en (hahahahaha) EU-Skoter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag tror att jag ska åka och kolla på en moped minst i helgen Länkar på den jag antagligen ska åka och kolla på mt5:a 7,5 lappar för den! Do your thing, säger bara att du blir blåst. Sen har killen skönast svenska.. Har aldrig skrattat så mycket åt sköna särskrivningar. *nytt sadel över drag *ny fram skärm ktm(men den är om målad så den är röd nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tja jag har kollat på den nya CPI supermoto 50........ Jag har märkt på olika hemsidor att den har på en hemsida avgasröret på det vanliga stället medans på andra är det nästan under moppen......... Är det någon skillnad på hk eller effekt mellan dessa avgasrör eller e det samma??? Vad e det för mening med avgsröret vid marken??? Är det bättre?? Hoppas ni kan svara =) Säg gärna vad ni tycker om moppen... Tack Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tja jag har kollat på den nya CPI supermoto 50........ Jag har märkt på olika hemsidor att den har på en hemsida avgasröret på det vanliga stället medans på andra är det nästan under moppen......... Är det någon skillnad på hk eller effekt mellan dessa avgasrör eller e det samma??? Vad e det för mening med avgsröret vid marken??? Är det bättre?? Hoppas ni kan svara =) Säg gärna vad ni tycker om moppen... Tack Bubba Moppe tråden kanske? Vad vet jag är bara en idiot med en penna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts