Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Visst var du 150 lång?

Når du ner på till marken med fötterna på dt:n?

Är lite orolig eftersom jag bara är 160, man vill ju kunna köra med fötterna i backen när det är halt i svängarna

Haha ? 150 ?

Haha -_-

Vad tror du jag är för något ? En Dvärg ?

Haha ^_^ .

Jag är närmare 175 - 180 skulle jag tro, och eftersom SM är lägre än crossmodellerna når jag ner även om jag krymte någon decimeter.

Jag har dessutom aldrig nämt min längd här förrens nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej

Så då borde det inte var något problem?

EDIT:

Kan en sån här vara bra?

Fast röd är finare, finns också

Speedmoto

Nej, det är säkerligen inga problem. Min polare är visserligen nån dm längre, men då var även hans DT något högre än orginal.

Man får vad man betalar för. Har haft en kinesisk historia själv, fast i scooter-utförande. Var väl inga direkta problem, förutom att ena skruven mellan cylinder och avgassystem gick av för ingenting, framaxeln knäcktes vid första och sista tillfället jag gjorde en stoopie och den började lukta skit tre gånger pga att batteriet laddades upp för hårt. Annars var det "äkta" fin kinakvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är säkerligen inga problem. Min polare är visserligen nån dm längre, men då var även hans DT något högre än orginal.

Man får vad man betalar för. Har haft en kinesisk historia själv, fast i scooter-utförande. Var väl inga direkta problem, förutom att ena skruven mellan cylinder och avgassystem gick av för ingenting, framaxeln knäcktes vid första och sista tillfället jag gjorde en stoopie och den började lukta skit tre gånger pga att batteriet laddades upp för hårt. Annars var det "äkta" fin kinakvalité.

Jag ändrade mig med att köpa den

Har för lite pengar

Jag kom att tänka på att mina ben är ganska långa, även fast jag är så kort

En av mina kompisar har typ lika långa ben och han är 170 nånting.

Han når ner ifrån en ny drac

Förresten

Jag har provsuttit en dt när jag var 9 år :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...