Azore Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Är lite orolig eftersom jag bara är 160, man vill ju kunna köra med fötterna i backen när det är halt i svängarna Min polare är runt 167 cm lång och han driftade runt med fötterna nere, då var hans DT lite högre än orginal också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Också är det inte bara å borra upp allt ska du porta cyllen så ska portarna ha rätt form och storlek om det ska gå bra. Jag sa dä bara för å sammanfatta fattaru väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Min polare är runt 167 cm lång och han driftade runt med fötterna nere, då var hans DT lite högre än orginal också. Okej Så då borde det inte var något problem? EDIT: Kan en sån här vara bra? Fast röd är finare, finns också Speedmoto Redigerad 7 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Visst var du 150 lång? Når du ner på till marken med fötterna på dt:n? Är lite orolig eftersom jag bara är 160, man vill ju kunna köra med fötterna i backen när det är halt i svängarna Haha ? 150 ? Haha Vad tror du jag är för något ? En Dvärg ? Haha . Jag är närmare 175 - 180 skulle jag tro, och eftersom SM är lägre än crossmodellerna når jag ner även om jag krymte någon decimeter. Jag har dessutom aldrig nämt min längd här förrens nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Haha ? 150 ? Haha Vad tror du jag är för något ? En Dvärg ? Haha . Jag är närmare 175 - 180 skulle jag tro, och eftersom SM är lägre än crossmodellerna når jag ner även om jag krymte någon decimeter. Jag har dessutom aldrig nämt min längd här förrens nu. Oj sorry Jag trodde det stog xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Oj sorry Jag trodde det stog xstreem Om du är orolig för att inte nå ner till marken så leta upp en DT på stan och provsitt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Okej Så då borde det inte var något problem? EDIT: Kan en sån här vara bra? Fast röd är finare, finns också Speedmoto Nej, det är säkerligen inga problem. Min polare är visserligen nån dm längre, men då var även hans DT något högre än orginal. Man får vad man betalar för. Har haft en kinesisk historia själv, fast i scooter-utförande. Var väl inga direkta problem, förutom att ena skruven mellan cylinder och avgassystem gick av för ingenting, framaxeln knäcktes vid första och sista tillfället jag gjorde en stoopie och den började lukta skit tre gånger pga att batteriet laddades upp för hårt. Annars var det "äkta" fin kinakvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nej, det är säkerligen inga problem. Min polare är visserligen nån dm längre, men då var även hans DT något högre än orginal. Man får vad man betalar för. Har haft en kinesisk historia själv, fast i scooter-utförande. Var väl inga direkta problem, förutom att ena skruven mellan cylinder och avgassystem gick av för ingenting, framaxeln knäcktes vid första och sista tillfället jag gjorde en stoopie och den började lukta skit tre gånger pga att batteriet laddades upp för hårt. Annars var det "äkta" fin kinakvalité. Jag ändrade mig med att köpa den Har för lite pengar Jag kom att tänka på att mina ben är ganska långa, även fast jag är så kort En av mina kompisar har typ lika långa ben och han är 170 nånting. Han når ner ifrån en ny drac Förresten Jag har provsuttit en dt när jag var 9 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Nu har jag hittat en riktigt nice DTR -94 Om farsan hinner få fram pengar, innan den säljs så ska jag köpa den EDIT: Är en dtr lägre än en dt? Redigerad 10 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nu har jag hittat en riktigt nice DTR -94 Om farsan hinner få fram pengar, innan den säljs så ska jag köpa den EDIT: Är en dtr lägre än en dt? Säg till när du köpt en moppe istället. DT-R har maffigare ram, så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Säg till när du köpt en moppe istället. DT-R har maffigare ram, så nej. Jajjaja Ville bara tale om Slänger upp en bild iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hade en sån men sålde den :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( riktigt bra moppe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 En höjdare på dom där är att dra tändhatten! Är nog jävligt svårt att få på den sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Är det bara jag som tycker att denna tråden börjar bli inaktiv, eftersom ingen skriver i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Är det bara jag som tycker att denna tråden börjar bli inaktiv, eftersom ingen skriver i den? 3 dagar sedan sista inlägget skrevs. Nej det tycker jag nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Själv tycker jag att den är aktiv för en tråd som har ett sommarämne, då det är vinter nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Själv tycker jag att den är aktiv för en tråd som har ett sommarämne, då det är vinter nu. Sommarämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Sommarämne? Ja. Jag tycker att mopeder är något som är mer populärt på sommmaren än vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ja. Jag tycker att mopeder är något som är mer populärt på sommmaren än vintern. Möjligt, även om ingen av mina polare kör mindre på vintern än vad de gör på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Åhh jag längtar tills jag ska köpa moped Det blir i början av April, innan jag sticker till fjällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts