Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Svart drac... 03a när jag skulle prova att köra på is när den här vintern började så ramlade jag efter 10-15 meter i typ 10 kmh, höger bak blinkers gick sönder.. en sån kan väll inte vara dyr att köpa ny? Då har du ju en kanonbra anledning till att rycka bort samtliga. Men som svar på din fråga så tar Lelles 139 kr för en blinkfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vad för moppe har alla då? Honda X8R-S -99:a och ett gammalt ombyggt vrak med en ILO Piano-motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Honda X8R-S -99:a Har polaren också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hade först runt 10 års ålder en gammal Monarped, sedan precis när man börjat högstadiet uppgraderade man sig till en Yamaha FS1-DX. Och till sist, sommaren då man fyllde 15 skaffade man en Furia Motorhispania. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hade först runt 10 års ålder en gammal Monarped, sedan precis när man börjat högstadiet uppgraderade man sig till en Yamaha FS1-DX. Och till sist, sommaren då man fyllde 15 skaffade man en Furia Motorhispania. Motorhispania Furia. Motorhispania är märket och Furia modellen. --- Själv så har jag en Derbi Senda R X-treme -04. Schlungar väl upp en bild också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Derbi Atlantis -01 Slänger upp 2 bilder: (Tryck för stor bild!) http://images5.pictiger.com/thumbs/43/3ebedca4e8645f8fc27a718a0d1fbc43.th.jpg http://images5.pictiger.com/thumbs/0b/c009c98dc398d3e6be375a3ebc3bc40b.th.jpg (Reg. skylts nummret är bortaget i PS, man vill ju inte dra på ej nån pedofil eller nåt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Inte om man köpt en ny moppe så skär cylindern för att olje pumpen har gått sönder... Blir billigare att lämna in på garantin (gratis) Aja men om man har en moppe där garantin inte gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Snart så ska man själv köpa moppe Blir någon gång i mars eller i början av april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Snart så ska man själv köpa moppe Blir någon gång i mars eller i början av april Tror du verkligen det? Du verkar ha lite svårt att bestämma dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag har en blå MH Furia 02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tror du verkligen det? Du verkar ha lite svårt att bestämma dig. Jo jag tror det Farsan säger att han bara ska skaffa fram lite mera pengar, så kan vi åka och kolla på många mopeder senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Honda Mt5 is da shit! coolare än alla vespor i hela världen (fast det är ju inte så svårt lol) å då krävs det ju lite talang för å trimma istället för å fjanta sej å ta bort lite pluggar bara. min går typ 110km/h å den är en 92:a. i sina bästa dar gick den runt 120km/h. vespa=plast-räser=töntigt!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Honda Mt5 is da shit! coolare än alla vespor i hela världen (fast det är ju inte så svårt lol) å då krävs det ju lite talang för å trimma istället för å fjanta sej å ta bort lite pluggar bara. min går typ 110km/h å den är en 92:a. i sina bästa dar gick den runt 120km/h. vespa=plast-räser=töntigt!!!!!!!!!!!!!! Du kanske inte är medveten om det, men en MT består även den av pluggar.. Vad har du gjort för att den ska gå så pass? Eller körde du rent av efter MTns mätare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Honda Mt5 is da shit! coolare än alla vespor i hela världen (fast det är ju inte så svårt lol) å då krävs det ju lite talang för å trimma istället för å fjanta sej å ta bort lite pluggar bara. min går typ 110km/h å den är en 92:a. i sina bästa dar gick den runt 120km/h. vespa=plast-räser=töntigt!!!!!!!!!!!!!! Vespa är en mopedmodell från mitten av 1900-talet och är en riktig plåthink. Ordet du letar efter är "scooter". Du kan även ta och hålla käften, alla är trötta på dessa fjantiga scooter vs. äldre mopeder-diskussioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Eller körde du rent av efter MTns mätare? Mtns mätare går inte äns till 120 om jag inte mins helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Mtns mätare går inte äns till 120 om jag inte mins helt fel. Nej, det gör den inte. Men därimot brukar dom som går efter den ta avsåndet mellan varje 10 km/h och lägga på, och det säger ju sig självt hur exakt det blir när övriga mätaren redan från början går fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nej, det gör den inte. Men därimot brukar dom som går efter den ta avsåndet mellan varje 10 km/h och lägga på, och det säger ju sig självt hur exakt det blir när övriga mätaren redan från början går fel. Spajdermän har väl insett hur fel han har och lär inte svara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Damn, nu när jag läste lite här fick jag en stark längtan att få dra ut på moppen. Gillar dock inte kyla så jag stannar nog inne ett tag till framöver. Längtar då till sommaren, att få åka med moppen och få provköra farsan (eller morsans) Harley-Davidson. Eller va fan, jag längtar till sommaren iallafall. SOMMAR! NU! GE MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Damn, nu när jag läste lite här fick jag en stark längtan att få dra ut på moppen. Gillar dock inte kyla så jag stannar nog inne ett tag till framöver. Längtar då till sommaren, att få åka med moppen och få provköra farsan (eller morsans) Harley-Davidson. Eller va fan, jag längtar till sommaren iallafall. SOMMAR! NU! GE MIG! Du är inte ensam om att vilja ha sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Du är inte ensam om att vilja ha sommar. Vi skriver på en protestlista och lämnar in till Pär Nuder, annars kommer huvuden att rulla. SOMMAR! NU! GE OSS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts