diarrehampus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Var inte ledsen för det. Kan ofta vara positivt. Jag ringde på en kanonfin 740 som jag verkligen ville ha, men det var en som var före mig som skulle komma och kolla på den, den blev såld till honom. Då kändes det lite tråkigt för jag ville verkligen åka och kolla på den, men istället hittade jag min 940 som jag köpte. Hade jag köpt 740in hade jag missat chansen att köpa 940in. Jo man kan ju alltid hitta någonting finare Men den var ju fin som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Photoshoppade en Aerox.. vart den bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Det e lite litet för att säga för mycke men det ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 "Snart" när snön försvinner så vill jag ju börja åka igen, men moppen har ju stått över vintern, så kommer den vara svårstartad sen när det börjar bli varmt igen? Och sen står den ju still, inte rört den nånting, blir däcken vinda då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Borde inte vara så svårstartad men lite kanske. Däcken blir ovala om man inte kör på ett tag. Men har man den uppallad så däcken hänger fritt i luften så händer inget med dom. Men det kommer nog skaka lite när du kör för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Var inte ledsen för det. Kan ofta vara positivt. Jag ringde på en kanonfin 740 som jag verkligen ville ha, men det var en som var före mig som skulle komma och kolla på den, den blev såld till honom. Då kändes det lite tråkigt för jag ville verkligen åka och kolla på den, men istället hittade jag min 940 som jag köpte. Hade jag köpt 740in hade jag missat chansen att köpa 940in. :'( Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu har jag hittat en ny Hoppas bara att jag får låna lite pengar av farsan DT50R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 En sån har jag Fast röd och vit. Dom e mkt bättre än dt. Ram i storlek som en 125:a, kraftiga gafflar, rejäl bakdämpare, skivbroms fram, 12 voltssystem... Goa att köra är dom ocskå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 En sån har jag Fast röd och vit. Dom e mkt bättre än dt. Ram i storlek som en 125:a, kraftiga gafflar, rejäl bakdämpare, skivbroms fram, 12 voltssystem... Goa att köra är dom ocskå Är dom höga? Är inte så lång Har hittat en till moppe som jag har pengar till nu FS1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Inte jättehög. Jag är ca 177 och sitter perfekt på den. FS1:an såg okej ut. Den hade ju nya lager och packboxar vilket är rätt jobbigt att byta annars. FS1:an har ju inte den bästa dämpningen så du kan kanske inte köra överallt. Redigerad 26 februari, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Inte jättehög. Jag är ca 177 och sitter perfekt på den. FS1:an såg okej ut. Den hade ju nya lager och packboxar vilket är rätt jobbigt att byta annars. FS1:an har ju inte den bästa dämpningen så du kan kanske inte köra överallt. Okej Jag bor typ ute på landet Är mt5:a dt dtr bättre då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Men LoL DHampus, varenda gång man sitter på MSN. "titta jag hitta en fin moppe tror jag ska köpa den" Dagen efter "den här moppen var fin ska köpa den (visar en annan än dagen innan)" dagen efter det "Den här moppen har jag råd med den här ska jag köpa" Du kan ju aldrig bestämma dig ju. Har du mopeder som ligger i Gävle, åk in prova dom säg att du återkommer sen köper du den som gick bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Men LoL DHampus, varenda gång man sitter på MSN. "titta jag hitta en fin moppe tror jag ska köpa den" Dagen efter "den här moppen var fin ska köpa den (visar en annan än dagen innan)" dagen efter det "Den här moppen har jag råd med den här ska jag köpa" Du kan ju aldrig bestämma dig ju. Har du mopeder som ligger i Gävle, åk in prova dom säg att du återkommer sen köper du den som gick bäst Jag hittar fina mopeder, men det kommer finare Det är ju bara saker som jag säger Det med köpa följer alltid med Det är inte förrens jag har kontaktat dom som jag kan köpa Vissa mopeder skulle jag ha köpt ja, men dom har blivit sålda när jag har pratat med dem Nu under mars-april ska jag leta moped, visar bara fina mopeder för dig, men ´jag lär vänta med att köpa när jag säger EDIT: Förresten hur gåre med moppen, rullar den överhuvudtaget ? Är mopeden kvar när jag har alla pengarna så köper jag den Redigerad 26 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Okej Jag bor typ ute på landet Är mt5:a dt dtr bättre då eller? Det går väl att köra med en FS1 men det skakar nog mkt mer än om du hade haft en crossmoppe. Om du nu kör på grusväg. Själv tycker jag DTR är bättre än mt och dt. Min har inte krånglat något vidare direkt. Men däremot hade jag en mt5:a från 90 innnan som krånglade en jävla massa. Fast det behöver inte betyda att alla gör det. Det bästa är att du åker och kollar på olika mopeder och provkör dom osv. Så ser du vilken som är bäst för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Det går väl att köra med en FS1 men det skakar nog mkt mer än om du hade haft en crossmoppe. Om du nu kör på grusväg. Själv tycker jag DTR är bättre än mt och dt. Min har inte krånglat något vidare direkt. Men däremot hade jag en mt5:a från 90 innnan som krånglade en jävla massa. Fast det behöver inte betyda att alla gör det. Det bästa är att du åker och kollar på olika mopeder och provkör dom osv. Så ser du vilken som är bäst för dig. Okej Jag tycker att den här mt5:an kan vara värd att kolla på mt5 Redigerad 27 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Okej Jag tycker att den här mt5:an kan vara värd att kolla på mt5 Jo, den är nog värd att kika på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Åhh va fin den här är Ska fråga farsan om jag får låna pengar till den så länge typ 2000 annan mt5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Köp en ciao så blir du nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 http://thecopy.mine.nu/DSC00147.JPG http://thecopy.mine.nu/DSC00148.JPG http://thecopy.mine.nu/DSC00149.JPG http://thecopy.mine.nu/DSC00150.JPG Inhandlade lite saker till moppen igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Powerbox och nya snygga handtag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts