Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Var inte ledsen för det. Kan ofta vara positivt. Jag ringde på en kanonfin 740 som jag verkligen ville ha, men det var en som var före mig som skulle komma och kolla på den, den blev såld till honom. Då kändes det lite tråkigt för jag ville verkligen åka och kolla på den, men istället hittade jag min 940 som jag köpte. Hade jag köpt 740in hade jag missat chansen att köpa 940in.

Jo man kan ju alltid hitta någonting finare

Men den var ju fin som fan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte ledsen för det. Kan ofta vara positivt. Jag ringde på en kanonfin 740 som jag verkligen ville ha, men det var en som var före mig som skulle komma och kolla på den, den blev såld till honom. Då kändes det lite tråkigt för jag ville verkligen åka och kolla på den, men istället hittade jag min 940 som jag köpte. Hade jag köpt 740in hade jag missat chansen att köpa 940in.

:'( Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men LoL DHampus, varenda gång man sitter på MSN.

"titta jag hitta en fin moppe tror jag ska köpa den"

Dagen efter

"den här moppen var fin ska köpa den (visar en annan än dagen innan)"

dagen efter det

"Den här moppen har jag råd med den här ska jag köpa"

Du kan ju aldrig bestämma dig ju.

Har du mopeder som ligger i Gävle, åk in prova dom säg att du återkommer sen köper du den som gick bäst

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men LoL DHampus, varenda gång man sitter på MSN.

"titta jag hitta en fin moppe tror jag ska köpa den"

Dagen efter

"den här moppen var fin ska köpa den (visar en annan än dagen innan)"

dagen efter det

"Den här moppen har jag råd med den här ska jag köpa"

Du kan ju aldrig bestämma dig ju.

Har du mopeder som ligger i Gävle, åk in prova dom säg att du återkommer sen köper du den som gick bäst

:shifty:

Jag hittar fina mopeder, men det kommer finare

Det är ju bara saker som jag säger

Det med köpa följer alltid med

Det är inte förrens jag har kontaktat dom som jag kan köpa

Vissa mopeder skulle jag ha köpt ja, men dom har blivit sålda när jag har pratat med dem

Nu under mars-april ska jag leta moped, visar bara fina mopeder för dig, men ´jag lär vänta med att köpa när jag säger

EDIT: Förresten hur gåre med moppen, rullar den överhuvudtaget :ermm:?

Är mopeden kvar när jag har alla pengarna så köper jag den

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej

Jag bor typ ute på landet

Är mt5:a dt dtr bättre då eller?

Det går väl att köra med en FS1 men det skakar nog mkt mer än om du hade haft en crossmoppe. Om du nu kör på grusväg. Själv tycker jag DTR är bättre än mt och dt.

Min har inte krånglat något vidare direkt. Men däremot hade jag en mt5:a från 90 innnan som krånglade en jävla massa. Fast det behöver inte betyda att alla gör det.

Det bästa är att du åker och kollar på olika mopeder och provkör dom osv. Så ser du vilken som är bäst för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går väl att köra med en FS1 men det skakar nog mkt mer än om du hade haft en crossmoppe. Om du nu kör på grusväg. Själv tycker jag DTR är bättre än mt och dt.

Min har inte krånglat något vidare direkt. Men däremot hade jag en mt5:a från 90 innnan som krånglade en jävla massa. Fast det behöver inte betyda att alla gör det.

Det bästa är att du åker och kollar på olika mopeder och provkör dom osv. Så ser du vilken som är bäst för dig.

Okej

Jag tycker att den här mt5:an kan vara värd att kolla på

mt5

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...