the-copy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag fick 29 av 35 på mitt test. Jag vart godkänd.. orka plugga Sen skulle man ju köra nån jävla kinesmoppe på uppkörningen. Men som tur var så lyckades jag kontrollera den bakviktiga kinamoppen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag fick 29 av 35 på mitt test. Jag vart godkänd.. orka plugga Sen skulle man ju köra nån jävla kinesmoppe på uppkörningen. Men som tur var så lyckades jag kontrollera den bakviktiga kinamoppen =) Flinar lika mycket varje gång, uppkörning för moped, tss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Fick bara 35 enkla frågor (klarade alla ). Det förstog jag meningen med. men jag fattade inte meningen med den så kallade uppkörnigen. bara åka dit visa att jag hade balans och kunde bromsa (tog 3-5 minuter). Är det någon som inte klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Den här dt:n är riktigt nice tycker jag DT Kanske ska köpa den tror jag Farsan jobbar på Vägverket. Det kommer nog inte att bli 16 års gräns på EU mopeder om nån undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Den här dt:n är riktigt nice tycker jag DT Kanske ska köpa den tror jag Såg inte ut att vara några större fel på den. Förutom det fjantiga på sidokåpan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Såg inte ut att vara några större fel på den. Förutom det fjantiga på sidokåpan. No Fear dekalen eller? Tycker den passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 No Fear dekalen eller? Tycker den passar Mm, just den, uscha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 FAN VA COOL DU KOMMER ATT VARA MED NO FEAR PÅ DIN DT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 FAN VA COOL DU KOMMER ATT VARA MED NO FEAR PÅ DIN DT!! VISST KOMMER JAG!!! Sen en arg ÖRN blir ju jättetufft också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mm, just den, uscha Håller med där. Men förövrigt såg moppen ut att vara i ett väldigt fräscht skick. Go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Håller med där. Men förövrigt såg moppen ut att vara i ett väldigt fräscht skick. Go for it! Mmmm.. Det är ju bara att ta bort den Kanske ser bättre ut utan. Bara att skrapa in 2000 så har jag pengar (kanske får låna av farsan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Crescent compact ^^ den e lite cp, kopplingen e snart helt paj, aja fick iaf nyss ett nytt avgasrör låter som fan nu fast den går inge snabbare....starkare e den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 låter som fan nu fast den går inge snabbare.... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 ^^ postwhore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Moppen är såld å jag lever i sorg :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Moppen är såld å jag lever i sorg :'( Du var för seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Då har han brutit mot lagen. Han är nämligen inte 15 än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Moppen är såld å jag lever i sorg :'( Det gäller att ligga i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Moppen är såld å jag lever i sorg :'( Jag vet hur det känns :'( Har hänt mig tre gånger denna veckan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag vet hur det känns :'( Har hänt mig tre gånger denna veckan :'( Var inte ledsen för det. Kan ofta vara positivt. Jag ringde på en kanonfin 740 som jag verkligen ville ha, men det var en som var före mig som skulle komma och kolla på den, den blev såld till honom. Då kändes det lite tråkigt för jag ville verkligen åka och kolla på den, men istället hittade jag min 940 som jag köpte. Hade jag köpt 740in hade jag missat chansen att köpa 940in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts