_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Montana eller Dakota tro? Dakota...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ajj... du kanske borde berätta det för grannkärringen? Näe en av hennes rabbies katter dödade min tamma ekorre skrutt när ja var 5år, han var en sån söt liten gnagare :'( Hämden e ljuv heter det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Vet någon vart man kan köpa en instruktionsbok till derbi senda -02? Redigerad 17 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vet någon vart man kan köpa en instruktionsbok till derbi senda -02? Samma instruktionsbok för ~99-04 (kanske även 05 och 06). Om det är nåt särskilt du vill ha så kan jag skanna de sidor som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dakota...... Syrran hade en sån... Tills farsan byggde om den till en rejser... Då gillade inte syrran den mer! Men själv har jag en Montana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Syrran hade en sån... Tills farsan byggde om den till en rejser... Då gillade inte syrran den mer! Men själv har jag en Montana! Heil Veteranare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Självklart! Har en gammal bild på min hoj... Ska leta upp den! Edit! El magnifico! Hittade bilden! http://img396.imageshack.us/img396/8872/minmoppe3qk.png Redigerad 17 januari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Självklart! Har en gammal bild på min hoj... Ska leta upp den! Edit! El magnifico! Hittade bilden! http://img396.imageshack.us/img396/8872/minmoppe3qk.png Du är väll inte 15år gammal? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du är väll inte 15år gammal? . Och ^^ man kan ju ha moppe även om man inte är 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du är väll inte 15år gammal? . Nej... Jag är 14... Och bilden är tagen för 2 år sedan! OMG! Jag hade moppe när jag var 12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Självklart! Har en gammal bild på min hoj... Ska leta upp den! Edit! El magnifico! Hittade bilden! http://img396.imageshack.us/img396/8872/minmoppe3qk.png Varför MTkåpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Samma instruktionsbok för ~99-04 (kanske även 05 och 06). Om det är nåt särskilt du vill ha så kan jag skanna de sidor som behövs. Nja jag tänkte bara ha en hemma inte för att jag behöver den nu btw. vet någon varför min derbi har börjat röka så förbenat mkt den rykte lagom mkt förut men sen fick jag skräp i förgasarn och då när jag ränsade och satte ihop allt så började den ryka... från avgasröret altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Varför MTkåpa? Det är snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Nån som vet vad nya kåpor till en Honda X8 går på, körde på grannens katt i sommars, vurpa å skrapa upp hela vänster flanken Påtal om katter så, när jag var ute och cycklade i sommras så kom det en katt i full fart från diket och sprang rakt in i mitt bakhjul och fastnad (mellan två ekrar alltså) där sen tog det det tvär stopp när hans huvve tog emot ramen kattfan , jag hade fan bråttom Hund är bättre Redigerad 17 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Påtal om katter så, när jag var ute och cycklade i sommras så kom det en katt i full fart från diket och sprang rakt in i mitt bakhjul och fastnad (mellan två ekrar alltså) där sen tog det det tvär stopp när hans huvve tog emot ramen kattfan , jag hade fan bråttom Hund är bättre Hohohohoh det låter smärtsamt (speciellt för katten). Den ja körde på sprang också rakt ut i vägen, korkade däggdjur. Som du sa hundar e bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 vet någon varför min derbi har börjat röka så förbenat mkt den rykte lagom mkt förut men sen fick jag skräp i förgasarn och då när jag ränsade och satte ihop allt så började den ryka... från avgasröret altså Den har antagligen blivit beroende. Skämt åt sido. Kan vara tecken på för fet bränsleblandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Copstar för mycket olja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om min moppe som jag ska få om nåra veckor ? (helt i mattsvart) ska ta bort blinkerserna och backspeglarna.. Redigerad 17 januari, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vad tycker ni om min moppe som jag ska få om nåra veckor ? (helt i mattsvart) ska ta bort blinkerserna och backspeglarna.. Den modellen var det inga fel på. Har dock inte hört så många som plockar bort blinkers från en scooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Den modellen var det inga fel på. Har dock inte hört så många som plockar bort blinkers från en scooter. Ska sätta dit nåra mindre bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts