^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) .crossdäck + is = inget fäste alls jag hade nog satsat på något mer åt endurohållet.. Redigerad 9 januari, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 .crossdäck + is = inget fäste alls jag hade nog satsat på något mer åt endurohållet.. Aha, där ser man. Är inte cross åt endurohållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Aha, där ser man. Är inte cross åt endurohållet? .nja.. endurodäck kan man köra på asfalt med oxå.. http://www.alvars.se/Dack/däck2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 .nja.. endurodäck kan man köra på asfalt med oxå.. http://www.alvars.se/Dack/däck2.jpg Okej. Jesper - då får du köra på enduro istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Någon som har tips på någon bra grund till en isracing moppe? den ska vara ganska lätt, det ska få rum ett bra bak däck, ganska låg och självklart plats för valfri trimmad motor. Måste det vara moppe? kolla på yamaha TW 125 annars feta bakdäck http://www.bikepics.com/pics/pics/yamaha-t...pics-235615.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hela grejen går ut på att man ska utgå från moppe motor men man kan ju alltid ta hjul från andra fordon vissa använder bilhjul på sin ismoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Byte te mig en dakota i går Rätt så mycket jobb att göra på den men, bla fram hjulet är nog behöv av nya lagger hela skiten sitter löst . Motorn har dålig komp, hmm kan det bero på att packningen mellan blocken sitter upp och ner . Sen sitter ju bakhjulet fast Detta är ett litet projekt som jag kommer leka med under vintern. Blir troligen 75 cc på och uträknad trimpipa.. Men först så blir det en 60 cc 40 mm med stora portar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Här har vi en riktig skönhet jag kommit över! Denna ska jag renovera upp tills 15 årsdagen! Redigerad 15 januari, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Blir troligen 75 cc på och uträknad trimpipa.. Men först så blir det en 60 cc 40 mm med stora portar Dra på 75cc från första början istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nja man måste fräsa blocket då... Har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha det änn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nja man måste fräsa blocket då... Har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha det änn Jo, det lär du göra. Bestäm dig först, börja inte med något om du tror att du vill ha värre snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nån som vet vad nya kåpor till en Honda X8 går på, körde på grannens katt i sommars, vurpa å skrapa upp hela vänster flanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nån som vet vad nya kåpor till en Honda X8 går på, körde på grannens katt i sommars, vurpa å skrapa upp hela vänster flanken X8R? Isåfall, kolla här på Lelles MC, och ladda ner deras katalog "Moped 2006" och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nån som vet vad nya kåpor till en Honda X8 går på, körde på grannens katt i sommars, vurpa å skrapa upp hela vänster flanken Slipa ner, spackla, slipa, lacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nån som vet vad nya kåpor till en Honda X8 går på, körde på grannens katt i sommars, vurpa å skrapa upp hela vänster flanken Du körde ihjäl en katt, och frågar efter reservdelar till moppen? Sadistsate! Du bör fråga vad du bör köpa grannen som ursäkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du körde ihjäl en katt, och frågar efter reservdelar till moppen? Sadistsate! Du bör fråga vad du bör köpa grannen som ursäkt! En katt är en katt för helvete, visst är det synd. Men man köper inte saker till någon vars failjemedlem man kört på heller, så varför till en katt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tror inte att katten dog. Klen katt isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ok tack, kollade på Mc-center stockholm, dyrt som fan där. Ps: Grannkärringen känner inte till att ja körde på katten och jo den dog, för ja körde typ i 60kmh, träffade fanskapet med framhjulet å trällde ner i ett dike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ok tack, kollade på Mc-center stockholm, dyrt som fan där. Ps: Grannkärringen känner inte till att ja körde på katten och jo den dog, för ja körde typ i 60kmh, träffade fanskapet med framhjulet å trällde ner i ett dike. Ajj... du kanske borde berätta det för grannkärringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Här har vi en riktig skönhet jag kommit över! Denna ska jag renovera upp tills 15 årsdagen! Montana eller Dakota tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts