Azore Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ehm.. Hur är det nu med katalysatorer? Är det olagligt att köra utan katalysator? Stället där jag köpte moppen ifrån vill ha 3200+ för ett avgasrör med katalysator, medans ett annat företag säljer ett rör utan för 800:-.. Han där jag köpte moppen ifrån säger att de är olagigt, och att jag borde köpa hans rör.. Ljuger han bara för att jag ska köpa de? Precis som ^MeTaNoLiC^ sa, vem bryr sig? Du besiktar ju inte moppen precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Besiktar? Åkej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 .kan mycket väl vara olagligt att köra utan kat men vem fan bryr sig? Coola killen skiter i om han spyr ut växthusgaser och gifter i miljön. Men visst, vem fan bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Coola killen skiter i om han spyr ut växthusgaser och gifter i miljön. Men visst, vem fan bryr sig .självklart skiter jag i det.. inte för att vara cool utan för att jag helt enkelt skiter i det.. men jag kör iaf bilen på etanol så jag är en mindre miljöbov än medelsvensson ändå.. Redigerad 26 november, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Oki.. Redan beställt det utan, ville bara veta med tanke på att den nu kommer pumpa ut avgaser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 .självklart skiter jag i det.. inte för att vara cool utan för att jag helt enkelt skiter i det.. men jag kör iaf bilen på etanol så jag är en mindre miljöbov än medelsvensson ändå.. Trevligt att du kör etanol. Men hur kan du skita i miljön? Du kanske helt enkelt föddes innan man började bry sig om sånt. Aja ska inte förstöra moppetråden med politiksnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Besiktar? Åkej. Besiktigar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Åkej. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har ju tänkt att byta framlykta till min fs1:a då, sådan som Mt5:or har. Nu kommer frågan: När man köpt kopan+lyktan till mt5 är det bara o ta bort gammla lyset o sätta dit mt5 kåpan+lyset och fixa med elen så är det klart, eller måste man göra nåt mer? i så fall skulle jag vilja veta det, vill ha som på den här bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Okej. No shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Har ju tänkt att byta framlykta till min fs1:a då, sådan som Mt5:or har. Nu kommer frågan: När man köpt kopan+lyktan till mt5 är det bara o ta bort gammla lyset o sätta dit mt5 kåpan+lyset och fixa med elen så är det klart, eller måste man göra nåt mer? i så fall skulle jag vilja veta det, vill ha som på den här bilden: .lol.... du kan ju inte förstöra skiten genom att montera sånt.. kan hända att du får göra nått eget fäste, men annars är det som du sa.. Redigerad 27 november, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 .lol.... du kan ju inte förstöra skiten genom att montera sånt.. kan hända att du får göra nått eget fäste, men annars är det som du sa.. Tycker det vore snyggt iaf, har du inte sätt nån sån som ser ut sådär? en k50 eller fs1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ska styla min Xps SuperMotard någon som har ide'er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ska styla min Xps SuperMotard någon som har ide'er? Köp dekaler och lacka om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Köp dekaler och lacka om den? Dekaler är ju bland det fulaste man kan sätta på en moped. Ned med dekaltrimning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Någon som har tips på någon bra grund till en isracing moppe? den ska vara ganska lätt, det ska få rum ett bra bak däck, ganska låg och självklart plats för valfri trimmad motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Någon som har tips på någon bra grund till en isracing moppe? den ska vara ganska lätt, det ska få rum ett bra bak däck, ganska låg och självklart plats för valfri trimmad motor. . http://www.blocket.se/vi/6841622.htm?ca=8_s Montera spikdäck på den där och den blir en kanon isracingmoped. Lägger mitt förslag på FS1, klarar samtliga av dina krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja jag har funderat på en fs1 den passar nog ganska bra. man får endast ha dubb fram på isracingen så det får bli ett dubb frit bakhjul men med bra mönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja jag har funderat på en fs1 den passar nog ganska bra. man får endast ha dubb fram på isracingen så det får bli ett dubb frit bakhjul men med bra mönster. Okej. Dra på ett crossdäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja jag får göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts