Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Andvänd din hjärna och skriv något vettigt och något sant, I stället för att andvända sånna där idiotiska ord. :P

Jag klandrar dig inte för att vara omogen nu, men om du är för ung eller att du anser att du inte passar in här va inte här. Så anser du att du inte passar in kan du gå några nivåer neråt. För att göra det,  Klicka Här!

Jag skrev det för att få reaktioner, och tycker du jag ligger på samma nivå som fuska.se lirarna så känner du inte mig. Få inte förutfattade meningar, duder.

EDIT: Förresten så vill jag klargöra att jag inte har något emot homosexuella.

Redigerad av Ando
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har några bra tips på bonn trimning av en puchmotor?

Kan ju tipsa om att DT-cylindrar passar om du gör en distans i cylinderfoten och fräser ur blocket. Har för mig att distansen ska vara 7mm men minns inte säkert... Du får slipa upp alla portar neråt för att kompensera den längre slaglängden också. Har ett 70cc eurocilindro på min Montana och den går som satan!  :)

Vad menar ni att jag ska mäta på "Hålet" på översidan?  :o

.kolvdiametern helt enkelt.. eller cylinderns borrning om man hellre vill det..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm.. Hur är det nu med katalysatorer?

Är det olagligt att köra utan katalysator? Stället där jag köpte moppen ifrån vill ha 3200+ för ett avgasrör med katalysator, medans ett annat företag säljer ett rör utan för 800:-..

Han där jag köpte moppen ifrån säger att de är olagigt, och att jag borde köpa hans rör.. Ljuger han bara för att jag ska köpa de? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...