Dobermannen Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Jag har en Honda X8R-S. Nice, farsan hade likadan förr, om han hade tänkt efter så skulle han ha väntat med att sälja den och gett den till mig, den toppade ca. 100 km/h Redigerad 1 november, 2005 av Dobermannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nice, farsan hade likadan förr, om han hade tänkt efter så skulle han ha väntat med att sälja den och gett den till mig, den toppade ca. 100 km/h Åfan, det är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har hört att man kan använda dioder oxå http://www.hebo.fo/Myndir/diodor/project/7.jpg Fysatan va fult :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Får man köra trimmad moppe när man har körbort för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Får man köra trimmad moppe när man har körbort för bil? Självklart får man inte det. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Får man köra trimmad moppe när man har körbort för bil? HAHAHAH skämtar du eller1?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Får man köra trimmad moppe när man har körbort för bil? När du har lätt motorcykelkort får du köra trimmad moppe. Du får endast 800kr i böter för att ha framfört oregistrerat fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 När du har lätt motorcykelkort får du köra trimmad moppe. Du får endast 800kr i böter för att ha framfört oregistrerat fordon Men du får fortfarande inte köra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Men du får fortfarande inte köra den. Om man har en trimmad EU-45 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 EU moppeder får man inte köra trimmade även om du är 18. Dom är inte precis bygda för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 EU moppeder får man inte köra trimmade även om du är 18. Dom är inte precis bygda för det. Det beror på vad du menar.. Om man stryper av dom trimmar man dom inte.. Vill säga att man gör dom som dom egentligen ska vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Precis. Men man ändrar utförandet den hade vid regestreringen. Redigerad 2 november, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Om man stryper av dom trimmar man dom inte.. Vill säga att man gör dom som dom egentligen ska vara.. Men du får fortfarande inte framföra den på allmän väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 . ftp://gasa:gasa@gasa.no-ip.com/-=Filmer=-...02%20wheels.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 . ftp://gasa:gasa@gasa.no-ip.com/-=Filmer=-...02%20wheels.wmv Fuckofilmen 2k5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Frågade för en kompis sa att man fick göra det:O men orkade inte skämma ut mig och ringa till polisens "hot line" och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Men du får fortfarande inte köra den. Nej, kanske inte det. Men man blir inte rapporterad för Olovlig Körning. Man får "endast" 800kr i böter för att ha framfört oregistrerat fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag fick nyss reda på att någon på min pappas jobb hade en puch till salu!!! Ska köpa den!! *GLAD!!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 men orkade inte skämma ut mig och ringa till polisens "hot line" och fråga [skämt]Men istället skämmer du ut dig inför hela forumet [/skämt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts