Karatemorfar Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Det är Puch det ska vara! Ska få en Puch veteranmoped när jag fyller år! Dakota? Det har min kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Äsch... Redigerad 5 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Åhh, kan inte börga mig tills jag för på 6,5:an och högeffekten... På söndag ska jag beställa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag tror att moppeköp för min del börjar närma sig tror jag, morsan börjar låta allt mer "Jaja..." Tror det blir en Aerox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag tror att moppeköp för min del börjar närma sig tror jag, morsan börjar låta allt mer "Jaja..." Tror det blir en Aerox Varför en tjejmoppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag tror att moppeköp för min del börjar närma sig tror jag, morsan börjar låta allt mer "Jaja..." Tror det blir en Aerox Ja det är klart du ska ha en Aerox!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Varför en tjejmoppe? det e juh ingen tjejmoppe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Varför en tjejmoppe? Nopp det är ingen tjej moped.. Redigerad 8 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Varför en tjejmoppe? Uhm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Är det ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Aerox: http://www2.blocket.se/view/2546498.htm?l=0&c=1&city=0 Tjejmoppe: http://www2.blocket.se/view/2418192.htm?l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Scootrar är ju tjejmoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Scootrar är ju tjejmoppar. nej det är vespor som är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Scootrar är ju tjejmoppar. Äntligen någon som förstår mig Vad är det för kul att ha en scooter och höra motorn varva hela tiden. Tänk er en Dakota som har det riktiga mopped ljudet brum brum. Scooter låter briiiiiiiiiiiii. Det ska vara veteraner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Scootrar är ju tjejmoppar. Nej det är inte det.. på 60-70 talet gjorde Piaggio sin första Vespa modell som blev populär bland tjejer för den's mesiga stil och utseenede... Men på senare tid när Scootrarna har blivit snyggare och fränare så desto fler killar som köper Scootrar... Idag så har många fler killar scootrar än tjejer som inte alls har moped... Så kom f*n inte och säg att det är en tjejmoppe bara för att du har sett flera tjejer som åker på scootrar.. Redigerad 8 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Äntligen någon som förstår mig Vad är det för kul att ha en scooter och höra motorn varva hela tiden. Tänk er en Dakota som har det riktiga mopped ljudet brum brum. Scooter låter briiiiiiiiiiiii. Det ska vara veteraner men ork. det handlar ej om ljudet... ..... scootrar e effektiva o krånglar mindre är dom inte miljövändligare också? Redigerad 8 maj, 2004 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 är dom inte miljövändligare också? japp, Det sitter katalysator på scootrarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 japp, Det sitter katalysator på scootrarna.. var det inte vissa derbi som har direktinsprut.... acxar (hjälper till med uttalet ) bättre, mindre avgaser m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Nej det är inte det.. på 60-70 talet gjorde Piaggio sin första Vespa modell som blev populär bland tjejer för den's mesiga stil och utseenede... Men på senare tid när Scootrarna har blivit snyggare och fränare så desto fler killar som köper Scootrar... Idag så har många fler killar scootrar än tjejer som inte alls har moped... Så kom f*n inte och säg att det är en tjejmoppe bara för att du har sett flera tjejer som åker på scootrar.. lol jag kallar dom inte tjejmoppar för att tjejer kör dom utan för att de ser lite bögigia och mesiga ut. Fula som fan och jag bryr mig inte om vilka som kör dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) OK! då vet vi.. Du har ju alltid rätt så då måste det vara sant då.. Redigerad 8 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts