AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Neon passar bara på scootrar PUNKT.... och kanske julgranen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Neon passar bara på scootrar PUNKT.... och kanske julgranen Vi får väll se, kommer nog att lägga upp en bild på min Derbi med det blåa ljuset. Om affären blir nåt av då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vi får väll se, kommer nog att lägga upp en bild på min Derbi med det blåa ljuset. Om affären blir nåt av då. Har sett att folk brukar ha neon under bakskärmen på icke-scootrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vi får väll se, kommer nog att lägga upp en bild på min Derbi med det blåa ljuset. Om affären blir nåt av då. Gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har sett att folk brukar ha neon under bakskärmen på icke-scootrar. Själv har jag mitt neon i motorn, på en crossmoppe. Det lyser ut skithäftigt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Själv har jag mitt neon i motorn, på en crossmoppe. Det lyser ut skithäftigt då. Har du nån bild kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Själv har jag mitt neon i motorn, på en crossmoppe. Det lyser ut skithäftigt då. Lägg upp bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har bra bild på mobilen, och eftersom den suger så skulle ni inte se något, får fixa en bild någon dag, imornkväll kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Själv har jag mitt neon i motorn, på en crossmoppe. Det lyser ut skithäftigt då. I motorn!? *host*, är kolven mörkrädd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 I motorn!? *host*, är kolven mörkrädd? Haha, kanske inte mitt i motorn, men i "motorrummet", allså hålet i moppen där motorn sitter, där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har bra bild på mobilen, och eftersom den suger så skulle ni inte se något, får fixa en bild någon dag, imornkväll kanske. Kul! Ser fram imot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Kul! Ser fram imot det! Åh, nu känner jag press på mig att bilden ska bli bra och att jag ska komma ihåg att knäppa bilden () Redigerad 30 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Åh, nu känner jag press på mig att bilden ska bli bra och att jag ska komma ihåg att knäppa bilden () Bättre sent än aldrig. Bättre dålig bild än.. hm, ingen. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har hört att man kan använda dioder oxå http://www.hebo.fo/Myndir/diodor/project/7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har hört att man kan använda dioder oxå http://www.hebo.fo/Myndir/diodor/project/7.jpg ÅÅÅÅÅh, fy fan vad läckert! Nu blir jag ännu mer peppad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har hört att man kan använda dioder oxå http://www.hebo.fo/Myndir/diodor/project/7.jpg Ännu mer julgransbeslysning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ännu mer julgransbeslysning. Erkänn att det är lite snyggt I allafall. Jävligt fräckt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ÅÅÅÅÅh, fy fan vad läckert! Nu blir jag ännu mer peppad! Jaooo sånt ska jag fixa påa min scooter eller cross damn... hatar att ta beslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Jaooo sånt ska jag fixa påa min scooter eller cross damn... hatar att ta beslut Jag ska fixa blått neon ljus på min Derbi. Som vanligt har jag sjukligt stora problem att välja färg, mycket går mot blått, men 2 färger skulle vara kul. btw. Fixa det! Edit & Off topic: Godnatt. Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Erkänn att det är lite snyggt I allafall. Mjo, på en och annan japs-bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts