Donkeey Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nån mer än jag sa vill ha spinner och tv på moppen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nån mer än jag sa vill ha spinner och tv på moppen ? Förhoppningsvis inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nån mer än jag sa vill ha spinner och tv på moppen ? Varför vill du ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nån mer än jag sa vill ha spinner och tv på moppen ? Oh fy fanken, nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns ju en aerox i holland eller tyskland som har dvd och tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns ju en aerox i holland eller tyskland som har dvd och tv Förstår inte vitsen med det, möjligtvis om det är en utsällningsmoppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns ju en aerox i holland eller tyskland som har dvd och tv Man kan ju inte direkt kolla på tv och köra samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kan man väl... Men då kör man väl av vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Man kan ju inte direkt kolla på tv och köra samtidigt Men man har antagligen tv:n under sadeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har en Rieju Drac RR Sport Edition -03, den är urpluggad så den går 85 km/h. Jag har den i Finland i min stuga, ska ta den hit då jag har tagit förarbeviset och ska ha den laglig. (Gammal bild, har gjort nya grejer på den sen jag köpte den) Jävlar, Rostiga bromsskivor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är det bara blått neonljus som är olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är det bara blått neonljus som är olagligt? Rött tror jag också ska vara olagligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är det bara blått neonljus som är olagligt? Allt neon som kan förväxlas med andra ljus är olagligt helt. övriga är olagliga vid färd och om ljuskällan synns har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Allt neon som kan förväxlas med andra ljus är olagligt helt. övriga är olagliga vid färd och om ljuskällan synns har jag för mig Mummel...... dumma lagar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Mummel...... dumma lagar.... Har du tänkt att ha neon på din moppe? Vart då isf? Tycker själv att det är lite småsynd att ha neon på en så gammal och fin moped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nej, men det är fortfarande en Stad och inget "på landet" Har glott runt lite på wikipedia, Haparanda stad har bara 5000 invånare Tiger: Kan hålla med dig om det. Tycker inte att neon passar in på en K50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tiger: Kan hålla med dig om det. Tycker inte att neon passar in på en K50. Neon på moppar för huvudtaget passar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Tänkte skaffa blått lysande ventilhattar och ett diodrör att sätta inunder. Redigerad 31 oktober, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Neon på moppar för huvudtaget passar inte. Inte?! Jo fan, har planer på att skaffa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Inte?! Jo fan, har planer på att skaffa det! Neon är julpynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts