Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Låter ju inte bra... blir dyrt med 2 moppar Men jag menade att du säljer den ena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Men jag menade att du säljer den ena... Nee så gör jag inte med tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja men blir det mkt stadskörning? Köp en Scoot! Inte? Köp crossmoppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja men blir det mkt stadskörning? Köp en Scoot! Inte? Köp crossmoppe. Kommer absolute nästan bara köra på asfalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 En SM moppe fungerar ju också fint om man skall köra i stan. Köper du scooter kan det vara lite jobbigt på Crossbana där jag brukar köra med min SM Men om du inte alls tänker köra något offroad så köp scooter. Men kom ihåg att cross fungerar på asfalt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Sen så kan du ju alltid styla din scooter mer än en cross Fränt att glida runt med en pimp scooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Sen så kan du ju alltid styla din scooter mer än en cross Fränt att glida runt med en pimp scooter. ...Om man har pengar nog till det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Aaa verkligen va. Scooter är det inte direkt mycket pimp över. Snarare tvärt emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Aaa verkligen va. Scooter är det inte direkt mycket pimp över. Snarare tvärt emot Okej. är cross pimp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jodå, köp en scooter ifall du är en som gillar att styla. Själv är jag lite av den typen att jag tycker inte det spelar någon roll ifall moppen ser rackligast och repigast ut, bara den går hårdast i stan Kom ihåg, det är insidan som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Exicisterar inget inom moppevärlden som man kan kalla för pimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nä okej. du har rätt men jag trodde du skulle säga att crossmoppe var de, därför var jag tvungen att fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nä okej. du har rätt men jag trodde du skulle säga att crossmoppe var de, därför var jag tvungen att fråga.. Pimp kan man däremot börja diskutera i Biltråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Men jag har 25 pap så jag kan nog "pimpa" ganska duktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Perfekt! då har vi kommit fram till vad du ska köpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Men jag har 25 pap så jag kan nog "pimpa" ganska duktigt Har du 25papp nu så kommer allt gå till moppeköpet. Om du nu ska ha nya saker Edit: Kolla in vad jag hittade, ett Scooterspel. Screen Download Redigerad 29 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har du 25papp nu så kommer allt gå till moppeköpet. Om du nu ska ha nya saker Edit: Kolla in vad jag hittade, ett Scooterspel. Screen Download Gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag vill ha cdi-tändning på min K50, är det möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Perfekt! då har vi kommit fram till vad du ska köpa.. Yeah... Hur mycket kan man pimpa om man ska ha en aerox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jadu. du kan köpa styling för hur mkt du vill nästan för de finns oändligt med prylar till Aerox.. Spana in någon av sidorna. www.scooter-attack.com www.scootech.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts