Curly Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Visa, menar du att 11.000 är mycket? --- Vad sägs om det här, vi låter AceError bestämma själv och lämnar helt jämförandet mellan scooter och crossmoped? Det leder ingen vart och det blir bara tjafs till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tycker ni att jag ska sälja min DT50R -05 coh köpen en sånhär istället PGO BugRider 50cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Visa, menar du att 11.000 är mycket? Nej, men det är fortfarande en Stad och inget "på landet" Emil, till dig säger jag som jag sa till AceError. Avgör själv, det blir bäst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tycker ni att jag ska sälja min DT50R -05 coh köpen en sånhär istället PGO BugRider 50cc SJälv så skulle jag inte göra det... Vart fan ska man köra en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Är som en vanlig 4-hjulig Eu moppe. alla ställen där en eu-moppe för köras Redigerad 29 oktober, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 SJälv så skulle jag inte göra det... Vart fan ska man köra en sån? Du får ju köra den på allmän väg eftersom det är en EU moped! Och nej, jag skulle heller inte byta. Du har ju Crossversionen av en jättebramoped. Själv har man ju SM versionen :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Men Visa. pimpa upp din Sm då.. dom går att få till snuskigt feta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Men Visa. pimpa upp din Sm då.. dom går att få till snuskigt feta Ska fixa Crossfälgar och däck till nästa sommar. Och jo, jag ska köpa carboonstyre och lite sånt. Sen även sattsa på effektkrök och antagligen en vassare cylinder. Redigerad 29 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Är som en vanlig 4-hjulig Eu moppe. alla ställen där en eu-moppe för köras Jaha då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ska fixa Crossfälgar och däck till nästa sommar. Och jo, jag ska köpa carboonstyre och lite sånt. Sen även sattsa på effektkrök och antagligen en vassare cylinder. Behåll motard-fälgarna och däcken, mycket hetare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Behåll motard-fälgarna och däcken, mycket hetare så. Tycker det är mycket härligare känsla med Cross när det är större däck fram. Sen är jag väl lite av den typen som tycker om lite off-road körning imellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) .crossdäck är superhala på asfalt och slits ner direkt vill du kunna köra både på asfalt och annat bôs så köp endurodäck.. Redigerad 29 oktober, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Problemet är...... att jag inte ka nvälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Bor du på landet eller i en stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .crossdäck är superhala på asfalt och slits ner direkt vill du kunna köra både på asfalt och annat bôs så köp endurodäck.. Det är endurodäck jag syftar på. Men kallar dom crossdäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Bor du på landet eller i en stad? Bor 1 mil utanför västerås där det är många som kör med scooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Bor 1 mil utanför västerås där det är många som kör med scooter. Isåfall passar det ju utmärkt med Crossmoppe om du vill vara lite annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Isåfall passar det ju utmärkt med Crossmoppe om du vill vara lite annorlunda. SÅ du är inne på cross förstår jag det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Du kan ju alltid köpa en Crossmoppe, och om du inte tycker om den så kan du köpa en scooter, eller vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Du kan ju alltid köpa en Crossmoppe, och om du inte tycker om den så kan du köpa en scooter, eller vice versa. Låter ju inte bra... blir dyrt med 2 moppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts