Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) 2 månader tills jag får köra moppe Jag får 20 pap av far min att köpa sen har jag laggt undan 5000 kr oxå så jag kan köpa nått för 25000kr nån som vet nån snygg runt det priset? Skulle lätt köpa en Rieju Drac RR. -04. 05orna är inte lika snygga. Annars kan du ju köpa en sådan som jag har DT50SM -04 Ganska dumt att säga sådär. Han borde väll fatta att jag för fan inte köper en supermotard för att göra om den till en cross? Jag vill göra om min till en crossversion. Tänker köpa Crossdäck och fälgar till nästa sommar. Ångrar som fan att jag köpte SM Redigerad 29 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Cross eller Scooter... en fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Cross eller Scooter... en fråga Klart Cross. Palla variatordrift. + att scootrar e fula Imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Cross eller Scooter... en fråga Många tröttnar på scooter rätt så snabbt. Bara gasa och bromsa. Köp inte crossvariant om du aldrig ska ut i skogen eller på grusvägar, det är fjantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Klart Cross. Palla variatordrift. + att scootrar e fula Imo. Fins scootrar som e snygga oxå ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Klart scooter.. Palla växla när det knappt händer nått i fartskillnad per växel. Redigerad 29 oktober, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Klart scooter.. Palla växla när det knappt händer nått i fartskillnad per växel. Måste vara en snygg scooter i så fall... Aerox är en av dom snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Klart scooter.. Palla växla när det knappt händer nått i fartskillnad per växel. Inte händer nåt? Den varvar, man växlar, varven sjunker lite, dem höjs, man växlar igen osv. Crossmopppe: WIEEEEEEEEEEEEEEEE, WIEEEEEEEEEEEEEEEE, WIEEEEEEEEE... Scooter: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ... Edit: Du editade visst din post. Men jo, jag tycker man känner draget mer på cross Redigerad 29 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Måste vara en snygg scooter i så fall... Aerox är en av dom snygga Var det inte du som sa att scooter bara var bög moppar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Var det inte du som sa att scooter bara var bög moppar?? Finns många som säger det. Här vart jag bor klassas man som bög om man kör scooter Redigerad 29 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Finns många som säger det. Här vart jag bor klassas man som bög om man kör scooter Let me guess..Du bor på landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Var det inte du som sa att scooter bara var bög moppar?? Joo men det e vissa so mser ut som bög scootrar... vissa e riktigt snygga emil: Tycker dom flesta bor på landet som är här på forumet Redigerad 29 oktober, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Joo men det e vissa so mser ut som bög scootrar... vissa e riktigt snygga Det kan jag hålla med om.. Aerox är ju en av dom snyggaste Scootrarna (stavning?) som finns EDIT: VI är ensamma i GHETTOT!!! Redigerad 29 oktober, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Varför skulle scooter vara 'bögigt'? Måste man ta till sexuella ord till allt? Och dessutom är det bara tycke och smak som avgör mellan scooter och cross, och alla tycker olika, så varför tjafsa egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Inte händer nåt? Den varvar, man växlar, varven sjunker lite, dem höjs, man växlar igen osv. Crossmopppe: WIEEEEEEEEEEEEEEEE, WIEEEEEEEEEEEEEEEE, WIEEEEEEEEE... Scooter: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ... Edit: Du editade visst din post. Men jo, jag tycker man känner draget mer på cross Okej. jo men jag ville inte klaga jag förstår vad du menar med att det är roligare att växla. men jag som kör cross tycker att det känns som att sitta på en strypt cross när man kör runt med en crossmoppe.. aja det är ju riktigt kul att styla mopparna också då det finns mkt mkt mer styling till scooter.. de är lite därför jag valde att köra scooter. Bild på min sista scooter: http://img162.imageshack.us/img162/5509/pict01612cz.jpg http://img162.imageshack.us/img162/8885/pict01543po.jpg Och en kompis: http://img189.imageshack.us/img189/8544/pict01763vr.jpg http://img189.imageshack.us/img189/9467/pict01797zk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Varför skulle scooter vara 'bögigt'? Måste man ta till sexuella ord till allt? Och dessutom är det bara tycke och smak som avgör mellan scooter och cross, och alla tycker olika, så varför tjafsa egentligen? Vem har tjafsat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Det kan jag hålla med om.. Aerox är ju en av dom snyggaste Scootrarna (stavning?) som finns EDIT: VI är ensamma i GHETTOT!!! Jaaooo fucking bondläppar Aerox is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Visa påstod att alla i hans närhet kallade scooterförare för bög eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Let me guess..Du bor på landet? Haparanda Stad på ca 11.000 invånare får du järna kalla "på landet" om du vill. AceError, Du borde fråga dit själv vad du verkligen vill köra ist. Du kommer aldrig kunna bestämma dig om du frågar på forum om vad du vill köra. Vissa tjatar på att du ska köra Crossmoppe och vissa tjatar på att du ska köra Scooter. Ditt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag vet inte om jag ska ta scooter eller cross... Vill ha cross men vill också ha en scooter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts