Guest Pååååålsson Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 men jag rekomenderar dig att skaffa nån annan moppe att trimma för compaktramen är ju so sagt ganska klen som du säger. känner en som hade en mamba (han är vuxen nu) som hade en 70cc på, ramen var så böjd så han inte kunde sälja den sa han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Borra Cylindern, Köppa en 70cc cylinder och sätt på, Köp ett effekt system Ska han borra upp orginalet och köpa en 70cc cylinder!? inte kolv då? Men ett högeffekt-system vore nog bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) Idag vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, för igår åkte brorsan fast med sin moppe (den som är i min sign), men han klarade ju "lämpet" och moppen rörde de inte. Grannarna åkte också fast den ena var lite smart och drog choken, så att den bara gick i 30, men den andre hade en scooter som gick i 80 och ingen choc, men han hade tur och blev bara utskälld! Samtidigt tog den 12 andra mopparn varav en blev bara av med "lämpet", för att han hade försökt att fly(tänk på det)! Så nu får jag inte trimma min moppe längre, det sa morsan och farsan igår iaf. men jag hoppas på att de ändrar sej... Kommer ni ihåg FS1 Yankee jag snackade om? Han fyllde 15 igår och tog med sig sin moppe. (bifogar en bild på en yankee) Och igår var jag och handlade styling till mopeden, dvs tre wounder baums (?) och en flaska Turtle color back (för min lack är så matt) Redigerad 30 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) brum brum!!! *ta bort denna post* Redigerad 30 april, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) The new merchandise to the moped is arriving on Sojas Ica Hall on monday morning. You must get it befor the Endurance cop get you! (stavning?) Redigerad 1 maj, 2004 av Pååååålsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Vad fan snackar killen om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) Han är nog full sen gårdagen.. *Edit: Jo jag tänkte lägga upp en film för er som gillar Moppar,Crossar,Bilar,Epor! Här är den.. Cratzky Redigerad 1 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Han är nog full sen gårdagen.. *Edit: Jo jag tänkte lägga upp en film för er som gillar Moppar,Crossar,Bilar,Epor! Här är den.. Cratzky Vadå så han skrev någonting konstigt den 30 April för att han blev full den 31 April? Logiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 ähh jag blev owned där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jag hade tänkt att köpa en moppe och undrar villken modell som är bra och billig? att köpa inte köra (runt 10 000) (ingen scooter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag hade tänkt att köpa en moppe och undrar villken modell som är bra och billig? att köpa inte köra (runt 10 000) (ingen scooter) Om du vill ha en äldre mopped ska du köpa en Cresent Compakt eller en Puch Dakota och då får du pengar över ! Men om du vill ha en ny så måste du nog lägga ner lite mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Om man kan lägga ner uppåt 30 000 kr då. Vilken ska man ta då? Om man vill h en snabb, snygg och ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Om man kan lägga ner uppåt 30 000 kr då. Vilken ska man ta då? Om man vill h en snabb, snygg och ny. Då ska du lätt ta en Derbi eller en Gilera crossmoppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag skulle sparat pengarna och börja plugga för A1 körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Då ska du lätt ta en Derbi eller en Gilera crossmoppe Tack tack.. Mikolan: Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Tack tack.. Mikolan: Bra idé eller så köper du en rs50 eller gilera dna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 eller så köper du en rs50 eller gilera dna.. fan sjukt fula ju.. ligger i 30 på en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Eller Aprilia SR50/Yamaha Aerox/Gilera Runner Pure Jet, om du är lagd åt scootet hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ja hade för mig att merchandise betyder grejer. Men delarna kom till sojas å jag hämtade dom. synd bara att dom inte hade packningsats och sotsats till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Det är Puch det ska vara! Ska få en Puch veteranmoped när jag fyller år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts