diarrehampus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nersatt pris från 11 000 kr till 5500 kr tycker i alla fall jag låter lite väl mysko. Han skriver att han lagt ut 5000 kr på moppen, den är nyrenoverad med nytt vevparti m.m som inte är helt billigt, och han ska ändå bara ha 5500 kr för den. Jag ska inte köpa den. Har misstänkt det länge Man går inte från 11000 till 5500. Sen har han "fixxat" mopeden för 5000. Mycket det lönar sig då http://www.blocket.se/view/6289277.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Den då? Hur fort går en dt original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 http://www.blocket.se/view/6289277.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Den då? Hur fort går en dt original? Det kan variera, men säg ca 40-45 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Har misstänkt det länge Jaså har du, varför fråga du då mig om du tyckte att jag tyckte den var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jaså har du, varför fråga du då mig om du tyckte att jag tyckte den var bra? Därför jag undrade vad du tyckte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag ska köpa en Suzuki K50 (Tror jag den heter) av min granne, För 5k. Men problemet är att den är ful som attan, Jag ska rolla den röd och sen har jag slut på ideér, Finns det något mer som man kan fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Någon som vet om det finns några supermotard hjul som passar mt5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Någon som vet om det finns några supermotard hjul som passar mt5? Varför sånna frågor.. Själv vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Någon som vet om det finns några supermotard hjul som passar mt5? Tar du däck och fälg från MB50 så får du ju lite SM-stuk, då får du även skivbroms fram på köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Varför sånna frågor..det är snyggt Tar du däck och fälg från MB50 så får du ju lite SM-stuk, då får du även skivbroms fram på köpet men det är ju så fula fälgar på mb5o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 men det är ju så fula fälgar på mb5o Ja, då är det väl värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Här e en bild på min chappy . På bilden är den precis ihop plockad så det fattas lite grejer som ni kan se Den är lite trimmad gör ca 50 och är stark som fen, åker på bakhjulet hur lätt som helst . Snart ska jag sätta på big bore 70 cc och 20 mm förgasare. Detta trim ger ungefär 10 hk. sen kommer det kasnke även en uträknad trim pippa efter cylinderns portning. Fast nu e det bara pengar som är problemet Dålig bild tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Här e en bild på min chappy . På bilden är den precis ihop plockad så det fattas lite grejer som ni kan se Den är lite trimmad gör ca 50 och är stark som fen, åker på bakhjulet hur lätt som helst . Snart ska jag sätta på big bore 70 cc och 20 mm förgasare. Detta trim ger ungefär 10 hk. sen kommer det kasnke även en uträknad trim pippa efter cylinderns portning. Fast nu e det bara pengar som är problemet Dålig bild tyvärr Häftig! Blir säkert mumsigt med 70 cc senare! Men det förvånar mig inte att den lilla saken tar sig upp på bakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Här e en bild på min chappy . På bilden är den precis ihop plockad så det fattas lite grejer som ni kan se Den är lite trimmad gör ca 50 och är stark som fen, åker på bakhjulet hur lätt som helst . Snart ska jag sätta på big bore 70 cc och 20 mm förgasare. Detta trim ger ungefär 10 hk. sen kommer det kasnke även en uträknad trim pippa efter cylinderns portning. Fast nu e det bara pengar som är problemet Dålig bild tyvärr Fyfan, läcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Någon som vet om det finns några supermotard hjul som passar mt5? Om jag vore du så skulle jag behålla crossdäcken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ok men det kan va kul med supermotard hjul också. ah en chappy har själv tänkt skaffa mig en sådan kanske till vintern är den rolig att köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är en Jawa 210 Duglig moped En sån kan man ju har och köra med på vintern. Bra kontroll på den iaf. Kanske ska köpa en sån för 3000 och köpa en riktig moped till våren. eller så köper jag en riktig till jul istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är en Jawa 210 Duglig moped En sån kan man ju har och köra med på vintern. Bra kontroll på den iaf. Kanske ska köpa en sån för 3000 och köpa en riktig moped till våren. eller så köper jag en riktig till jul istället Säkert en duglig nybörjarmoppe, men jag skulle satsa på något växlat och bättre direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det beror ju på om du komer köra mycket på vintern. Isåfall skulle jag köpa en ordentlig moppe till Jul. Om inte så skulle jag köpa Jawan och en bättre till våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det beror ju på om du komer köra mycket på vintern. Isåfall skulle jag köpa en ordentlig moppe till Jul. Om inte så skulle jag köpa Jawan och en bättre till våren. Själv skulle jag strunta i att köpa Jawan, spara dom pengarna och köpa en bättre moped till våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Mja, det kanske vore smart. Men han kan ju alltid köpa jawan och sedan sälja den. Han borde nog inte gå så jättemycket minus om han är försiktig med den . Hehe, sen om man är nybörjare och dålig på att köra så är det väl alltid bättre att vurpa med en moppe för 3000kr än att vurpa med en för 25000.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts