Lindström Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Är de sånahär mopeder lagliga? Här Mm! men det finns två modeller av Chappy, 70cc och 50cc, 50cc räknas som moped! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Trimtips till K50, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Trimtips till K50, någon? Japp. I insugskåpan sitter en plugg, och på de senare modellerna sitter en helgjuten strypt insugskåpa. Taget från moppenet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nu när de blir vinter... o har moppen i garaget... fryser bensinen då? ska ja tömma ur tanken? eller fryser de inte? o kylarvätskan.. ja vet inte om ja bara kör på vatten eller med vatten och de där grejset man har i.. men om ja har me de där andra man brukar ha i, då fryser de inte va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nu när de blir vinter... o har moppen i garaget... fryser bensinen då? ska ja tömma ur tanken? eller fryser de inte? o kylarvätskan.. ja vet inte om ja bara kör på vatten eller med vatten och de där grejset man har i.. men om ja har me de där andra man brukar ha i, då fryser de inte va?? Är det kallgarage och riktigt kallt kan det hända att bensinen fryser i slangar osv. Vet du inte om det finns glykol i kylaren bör du tömma ut allt och fylla i glykolblandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Är det kallgarage och riktigt kallt kan det hända att bensinen fryser i slangar osv. Vet du inte om det finns glykol i kylaren bör du tömma ut allt och fylla i glykolblandning. Vadå kallgarage? bor i villa... vanligt garage.. som står bevi huset har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vadå kallgarage? bor i villa... vanligt garage.. som står bevi huset har jag Har ni uppvärmt garage? Har ni element eller nån annan värme i garaget? Har ni inte det så är det ett kallgarage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har ni uppvärmt garage? Har ni element eller nån annan värme i garaget? Har ni inte det så är det ett kallgarage. Nej vi har inge element eller nåt där inne.. så om ja bara kör me glykol i kylarn e de lugnt? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej vi har inge element eller nåt där inne.. så om ja bara kör me glykol i kylarn e de lugnt? eller? Ja, har du inge glykol fryser det direkt. Har du mätinstrument för det kan du alltid mäta glykolvärdet, för att se om det finns glykol i och hur kraftig kyla den klarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Haha, min kompis la sig idag så gasen gick sönder idag. Nu gasar den automatiskt när den är igång. Ni kanske tycker jag är grym som skrattar men det såg så roligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Min gasvajer paja när jag precis skulle åka till en kompis i fredags som bor ~2 mil från mig, så fick hålla i gasvajern under hela åkturen, lagom skoj ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Är DT50 något att ha? Finns det bra med plats på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Är DT50 något att ha? Finns det bra med plats på dem? Japp, det är en bra moped. Jag tycker nog det finns lagomt med plats på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Köp en Mt5:a ist;) Mkt bättre moppe med fler och framförallt billiga reservdelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Köp en Mt5:a ist;) Mkt bättre moppe med fler och framförallt billiga reservdelar Jag har funderat på mt5:a också faktiskt. Är denna värd priset? http://www.blocket.se/view/5870971.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag har funderat på mt5:a också faktiskt. Är denna värd priset? http://www.blocket.se/view/5870971.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Enligt min mening så ska man inte köpa trimmat, men den verkar väll bra, bortsätt från att det är ful färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Enligt min mening så ska man inte köpa trimmat, men den verkar väll bra, bortsätt från att det är ful färg Är det lätt att fixxa ett snett styre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Är det lätt att fixxa ett snett styre? Kan du bocka rör så är det lätt.. Eller så köper du ett nytt styre för 300kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Kan du bocka rör så är det lätt.. Eller så köper du ett nytt styre för 300kr. Då blir det nog nytt styre om man skulle köpa den + dekaler Tycker ni att jag ska köpa den? Lär man inte hålla på att koppla om med all skit då? Redigerad 25 oktober, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tycker ni att jag ska köpa den? Nersatt pris från 11 000 kr till 5500 kr tycker i alla fall jag låter lite väl mysko. Han skriver att han lagt ut 5000 kr på moppen, den är nyrenoverad med nytt vevparti m.m som inte är helt billigt, och han ska ändå bara ha 5500 kr för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts