kariya Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Antagligen? GRATTIS GRETA. Vadå, så det räcker med ett gianelli (stavning?) + och att antagligen "bytt cylinder" Ta ett foto på mopeden med bilder på motorn så vi får avgöra detta. Haha, tror ni jag bryr mig om några idioter på ett forum? Tror ni jag går till min kompis och tar ett kort på mopeden sedan gå tillbaka hem och visa er det? Nej, tror ni vad ni vill, bryr mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Min polare har en sån där Peugeot crossmoppe -05:a, han har trimcylinder och urpluggat, och den gör 110km/h. Med ett Gianelli eller Polini effektsystem och en större förgasare kommer han säkert upp i den hastigheten, men frågan är hur länge det håller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 men frågan är hur länge det håller... Ja, inte monterar man kraftig 75cc-cylinder utan att montera ordenkligt vevparti m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 .man får alltid räkna med att mopeder bryter ihop då o då bara att gasa tills det rasar och sedan reparera.. och gasa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 .man får alltid räkna med att mopeder bryter ihop då o då bara att gasa tills det rasar och sedan reparera.. och gasa igen Jovisst! Speciellt med tanke på hur HUR BILLIGA nya vevstakar och vevpartier är till dessa modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jovisst! Speciellt med tanke på hur HUR BILLIGA nya vevstakar och vevpartier är till dessa modeller Spackel. tejp. å lite klister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Haha, tror ni jag bryr mig om några idioter på ett forum? Tror ni jag går till min kompis och tar ett kort på mopeden sedan gå tillbaka hem och visa er det? Nej, tror ni vad ni vill, bryr mig inte! Du gjorde precis misstaget genom att kalla oss idioter. Vilket är ett påhopp. Jag ser det som ett sådant i alla fall. Låter bollen rulla över till Azore mf.l, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Du gjorde precis misstaget genom att kalla oss idioter. Vilket är ett påhopp. Jag ser det som ett sådant i alla fall. Låter bollen rulla över till Azore mf.l, vad tycker ni? Kallar man någon idiot får man skylla sig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Men lol, sluta bråka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kallar man någon idiot får man skylla sig själv! Ja precis. Helt min åsikt. Man måste kunna stå för vad man har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja precis. Helt min åsikt. Man måste kunna stå för vad man har gjort! Haha jo visst tycker jag att ni är några idioter som tror att jag går och gör det! Och jag står för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Haha jo visst tycker jag att ni är några idioter som tror att jag går och gör det! Och jag står för det! Kariya, Det glömmer jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kariya, Det glömmer jag inte. Aaa täntke precis editera tell idiot, för det var ju A.A som kom med förslaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Aaa täntke precis editera tell idiot, för det var ju A.A som kom med förslaget! Det är inte bara A.A du har kallat idiot, det är lika mycket till mig då jag också hade velat att du skulle ta kort på motorn. Men som jag sa, det glömmer jag aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Det är inte bara A.A du har kallat idiot, det är lika mycket till mig då jag också hade velat att du skulle ta kort på motorn. Men som jag sa, det glömmer jag aldrig. Vad exakt är det du inte glömmer? Att någon kille på ett forum kallat dig idiot? Vet du vad? Ta inte åt dig! Det är bara ett ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vad exakt är det du inte glömmer? Att någon kille på ett forum kallat dig idiot? Vet du vad? Ta inte åt dig! Det är bara ett ord. Att du kallat mig idiot. Klart jag tar åt mig! Bara ett ord!? Kan ju önska dig lycka till här i livet om du tror att det bara är ett ord, och att du tror att det är fullt acceptabelt att bara säga idiot till vem som helst.. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tycker forumet börjar bli överöst med bråk =/ inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tycker forumet börjar bli överöst med bråk =/ inte bra Jo men är det konstigt med med tanke på att folk har en attityd mot andra sådär? Tror man, som Azore sa att det är OK att kalla folk för idioter så kommer man ju inte precis långt i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jo men är det konstigt med med tanke på att folk har en attityd mot andra sådär? Tror man, som Azore sa att det är OK att kalla folk för idioter så kommer man ju inte precis långt i livet. Jasså? Om man däremot tror att man kan allt och beter sig som en besserwiser så kommer man inte långt i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jasså? Om man däremot tror att man kan allt och beter sig som en besserwiser så kommer man inte långt i livet! Beter sig? Antingen är man en besserwiser eller så är man inte det. Sen känner faktiskt att jag har kommit ganska långt i livet. 20 år i Januari är en bra tid. På den tiden har jag hunnit med en del saker jag är stolt över. Jobb på ambulans, för tillfället pluggandes till brandman. Sambo, fin bil, egen bostad och körkort. Så jag har ju kommit en bra bit på vägen om inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts