Lindström Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Min kompis har en moppe som går i 130/km h. Han blev jagad av 2 snutbilar och en MC-snut. Mätarfarten är inte att lita på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Mätarfarten är inte att lita på... När skrev han att det är mätarfart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Min kompis har en moppe som går i 130/km h. Han blev jagad av 2 snutbilar och en MC-snut. Det gör den inte alls. Tror på dig när du kan komma med riktiga bevis. Polisradar t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nästa gång ni kör/åker med/i en bil och ni ligger i 130, tänk då en moped i den farten, det är ganska fort. Bromssträckan är hög och mopeden bör inte palla den farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nästa gång ni kör/åker med/i en bil och ni ligger i 130, tänk då en moped i den farten, det är ganska fort. Bromssträckan är hög och mopeden bör inte palla den farten. Jo, det är en rätt mysig fart. Säkert lika mysigt på en moped Bromssträckan lär vara väldigt hög ja, då mopedens orginalbromsar absolut inte tål några 130 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Min kompis har en moppe som går i 130/km h. Han blev jagad av 2 snutbilar och en MC-snut. Ge mig modell på mopeden och dennas setup så kan vi disskutera saken vidare sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Han min kompis som hade crossmotorn på mopen en gör 120 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ang. vad polisen får göra vid jagning, såg får dom gör a vafan dom vill. Dom får t.o.m. preja en av vägen om man vill, och rykten som att kasta hjälmen är dret-snack. DÄREMOT är det knappast troligt att en snutjävel prejar en 15-åring av vägen BARA för att han har trimmat, oftast så bryr dom sig inte alls. Men dom får göra allt som står i deras makt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Det gör den inte alls. Tror på dig när du kan komma med riktiga bevis. Polisradar t.ex. Vi säger 120 km/H, killen går på fordonprogramet och han vet mycket väl hur man får upp dem i det. Polisradar? Nja jag har egna ögon att se med! Derbi senda xtreme 03 sm. Har blandannat Gianelli och sedan har han gjort något mer med den Redigerad 13 oktober, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vi säger 120 km/H, killen går på fordonprogramet och han vet mycket väl hur man får upp dem i det. Polisradar? Nja jag har egna ögon att se med! Derbi senda xtreme 03 sm. Har blandannat Gianelli och sedan har han gjort något mer med den Man måste ha 70cc eller värre för att ens drömma om de farterna kära du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vi säger 120 km/H, killen går på fordonprogramet och han vet mycket väl hur man får upp dem i det. Polisradar? Nja jag har egna ögon att se med! Derbi senda xtreme 03 sm. Har blandannat Gianelli och sedan har han gjort något mer med den Vadå, du ser alltså bara hur fort den går? Bland annat? Krävs nog rätt mycket mer än bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vadå, du ser alltså bara hur fort den går? Bland annat? Krävs nog rätt mycket mer än bara det. Jo tack jag nämnde det om som du kan se i min förra post Curly: Och det vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jo tack jag nämnde det om som du kan se i min förra post Inbyggd gps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vi säger 120 km/H, killen går på fordonprogramet och han vet mycket väl hur man får upp dem i det. Polisradar? Nja jag har egna ögon att se med! Derbi senda xtreme 03 sm. Har blandannat Gianelli och sedan har han gjort något mer med den Aja med gianelli gör den säkert 130 en jag känner hade en bultaco astro med sp70cc och hela sp kittet till den och den gjorde ca 110kmh men din kompis moppe går nog bättre med bara gianelli... inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Aja med gianelli gör den säkert 130 en jag känner hade en bultaco astro med sp70cc och hela sp kittet till den och den gjorde ca 110kmh men din kompis moppe går nog bättre med bara gianelli... inte Sir. sär om du kollar min post en gång till så kan du se att han inte bara sättit på gianelli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Sir. sär om du kollar min post en gång till så kan du se att han inte bara sättit på gianelli Men då passar jag på att fråga vad han har gjort mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Men då passar jag på att fråga vad han har gjort mer? Antagligen bytt cylinder! och varför skulle de vara så jävla omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Antagligen bytt cylinder! och varför skulle de vara så jävla omöjligt? Tycker inte det är de minsta omöjligt att byta cylinder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Tycker inte det är de minsta omöjligt att byta cylinder. Nej men att få upp en moped i 120 km/h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Antagligen bytt cylinder! och varför skulle de vara så jävla omöjligt? Antagligen? GRATTIS GRETA. Vadå, så det räcker med ett gianelli (stavning?) + och att antagligen "bytt cylinder" Ta ett foto på mopeden med bilder på motorn så vi får avgöra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts