eXotic Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Verkar nästan smartare att spara de pengar som läggs på trimmet, så köper man en lätt MC istället. Får man ju köra fort lagligt. ...Om man har körkort för det förstås. Exakt så är det jag ska göra, jag sket i trimmet och böter som kan vara följd . Och sparade pengarna till Lätt MC och kort, vilket jag ska ta när jag fyller 16 i februari . Jo cykelvägar är fint om det är polisbil, annat är det om det är mc-polisen, då är det lika bra att ge upp, åtminstone här i stan då de kör med endura-cyklar. Jag bor ju två mil utanför stan så här åker det i princip bara civilsnutar, MC är det bara när det är rassior, och då är det Elmotorcyklar (om det finns) det låter iaf. som om det skulle vara en elmotorcykel. Dessutom får ju inte motorcyklarna heller dra på cykelvägar så de kan ju inte följa efter, skit i om man bryter mot lag. Man kommer åtminstone undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Dessutom får ju inte motorcyklarna heller dra på cykelvägar så de kan ju inte följa efter, skit i om man bryter mot lag. Man kommer åtminstone undan. Jag tror nog inte de stannar vid cykelvägens början precis medans du bara försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag tror nog inte de stannar vid cykelvägens början precis medans du bara försvinner. Men polisen kan ju inte hålla på och bryta mot lagar, om dom ska bryta mot lagar för att ta fast mig norde dom också kunna åka dit eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Men polisen kan ju inte hålla på och bryta mot lagar, om dom ska bryta mot lagar för att ta fast mig norde dom också kunna åka dit eller hur ? Jag tror inte en snut skulle åka dit för de vid jagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Nån mer som har någon "rolig" snut-historia? Ps. Gärna med mer eller mindre "olyckliga" slut också. Heh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Nån mer som har någon "rolig" snut-historia? Ps. Gärna med mer eller mindre "olyckliga" slut också. Heh! Körde cross på vägen och blev fasttagen...Mitt enda möte med ThA Cops! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Körde cross på vägen och blev fasttagen...Mitt enda möte med ThA Cops! Du var ute och drog med cross, och stannar för snuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Du var ute och drog med cross, och stannar för snuten? Haha, Das smart one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Körde cross på vägen och blev fasttagen...Mitt enda möte med ThA Cops! Är ju bara att köra in i närmsta skog eller något ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vill ha moppe, ändå inte.. Ser det framför mig, maxtrimmad.. som krockar och jag flyger uta helvete och klarar mig.. Vet att jag kommer köra ihjäl moi om jag får det Gasa som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Men polisen kan ju inte hålla på och bryta mot lagar, om dom ska bryta mot lagar för att ta fast mig norde dom också kunna åka dit eller hur ? Dom får göra vad som krävs för att stoppa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nån mer som har någon "rolig" snut-historia? Ps. Gärna med mer eller mindre "olyckliga" slut också. Heh! Mötte en snut i 50 ? dem typ vred sig o tittade bakåt när jag åkte förbi dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nån mer som har någon "rolig" snut-historia? Ps. Gärna med mer eller mindre "olyckliga" slut också. Heh! Polaren har en hel del historer, oj vad den killen har blivit jagad - Yamaha DT50 - 100 km/h+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hej! vet nån vart man fårtag påen varvtalsregulator (a.k.a black box) till en kymco fever? eller passar alla blackboxes på alla moppar? hur kopplar man in en? hur mycket kostar dom?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vill ha moppe, ändå inte.. Ser det framför mig, maxtrimmad.. som krockar och jag flyger uta helvete och klarar mig.. Vet att jag kommer köra ihjäl moi om jag får det Gasa som fan Du måste ju inte trimma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Åh. jag kom ihåg när jag dominerade i den här tråden. Nu har jag slutat med moppar.. har haft 9st. tänkte göra en lista: 1 Aerox -01 1 Aerox Max biaggi -02 1 Aerox -01 (Trimmad som fan) 1 Beta RR -00 1 Beta RR -03 1 Aprilia Sr 50 ditech -00 1 Puch dakota (har kvar ännu) -?? 1 Peugeot Zenith -97 1 Piaggio Ciao -79 Men nu har man lämnat moppetiden bakom sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Åh. jag kom ihåg när jag dominerade i den här tråden. Nu har jag slutat med moppar.. har haft 9st. tänkte göra en lista: 1 Aerox -01 1 Aerox Max biaggi -02 1 Aerox -01 (Trimmad som fan) 1 Beta RR -00 1 Beta RR -03 1 Aprilia Sr 50 ditech -00 1 Puch dakota (har kvar ännu) -?? 1 Peugeot Zenith -97 1 Piaggio Ciao -79 Men nu har man lämnat moppetiden bakom sig. Den snyggaste är ju lätt Beta RR 03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hej! vet nån vart man fårtag påen varvtalsregulator (a.k.a black box) till en kymco fever? eller passar alla blackboxes på alla moppar? hur kopplar man in en? hur mycket kostar dom?^^ Alla blackboxes passar. Finns tre olika, den med knapp, den med fjärr och den som man aktiverar genom en kod i bromshandtaget. Den sista versionen vet jag ingenting om. Finns två kablar som går ur blackboxen, den ena är röd och den andra är svart. Den svarta ska kopplas till jord och den röda ska kopplas till pick-up sladden som går ut från CDI-boxen. På kymco är den blå/gul. Hoppas det hjälper dig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Mötte en snut i 50 ? dem typ vred sig o tittade bakåt när jag åkte förbi dem Haha typ som nu var o tankade o åkte tillbaks till skolan o drog på till 75 på en 30 raka så kommer 2 poliser på motorcykel :S tvärnitade typ o rullade sakta förbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Min kompis har en moppe som går i 130/km h. Han blev jagad av 2 snutbilar och en MC-snut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts