3reZZ Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) E det några här som har moppar ? själv tror jag att ja ska få en Honda.. vet inte vilken.. alla i mitt gäng börjar få.. sen våra kompisar some äldre.. har eller har haft.. aprilia rs50.. fett tuff en asssoft moppe sida.. e www.moppenet.just.nu berätta gärno om när ni dragit snuten eller åkt fast. lr hänt nån olycka Redigerad 23 mars, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Har en Yamaha Aerox -02, Trimmad till 95 km/h.. sen har jag haft en Aprilia Sr 50 -00 och en Beta RR 50 som gick uta helvete!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Jag har en Crescent Compact ! Den går skitfint och e nyrenoverad (inget trimm ) Polaren har en rs50 , fast jag tycker han borde köpt en Aprilia RS 125! Polarns Moppe. http://hayabusa.bikepics.com/aprilia-rs50-03-bikepics-083159.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 19 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Jag har en Crescent Compact ! Den går skitfint och e nyrenoverad (inget trimm ) Polaren har en rs50 , fast jag tycker han borde köpt en Aprilia RS 125! Polarns Moppe. http://hayabusa.bikepics.com/aprilia-rs50-03-bikepics-083159.jpg rs50n e så jäävla het.. min kompis ska köpa en rs50 125a.. för han krashade sin rs50.. 50 kubikare han körde på natten.. typ i 70.. så kom ett farthinder.. som han inte såg... hoppar med moppen.. landar på¨baken.. å stegrar över .. jusste i sommras.. hade ja typ en piaggo i somras.. ja å min kompis hade hittat en ... torskade.. fast ja e ba 14 så inget hände "Eran son har stulit denna moppe".. pappa va asssslack.. men det e najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Ska skaffa mig en zyndap eller en dakota när jag har fått i hopp pengar. Om jag orkar spara till typ 10 000 kr så blir det en Yamaha DT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Moppe slutade jag med för länge sen funderar på att köpa en cross och ha som moppe så jag kan åka me polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) rs50n e så jäävla het.. min kompis ska köpa en rs50 125a.. för han krashade sin rs50.. 50 kubikare han körde på natten.. typ i 70.. så kom ett farthinder.. som han inte såg... hoppar med moppen.. landar på¨baken.. å stegrar över .. jusste i sommras.. hade ja typ en piaggo i somras.. ja å min kompis hade hittat en ... torskade.. fast ja e ba 14 så inget hände "Eran son har stulit denna moppe".. pappa va asssslack.. men det e najs Hehe 3reZZ, om det ska va en 125'a så heter dom Rs125 inte Rs50 125! + Att jag har kört moppe sen jag var 13 och torska en vecka innan jag fyllde 15.. Redigerad 19 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Ser inte tjusningen med moppar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Ser inte tjusningen med moppar... Du menar att du inte gillar ljudet av grovcylindriga kolvar som slår eller de dundrande farterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Du menar att du inte gillar ljudet av grovcylindriga kolvar som slår eller de dundrande farterna? öhh... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 sålde dtn för 2 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 e det några här som har moppar ? själv tror jag att ja ska få en Honda.. vet inte vilken.. alla i mitt gäng börjar få.. sen våra kompisar some äldre.. har eller har haft.. aprilia rs50.. fett tuff en asssoft moppe sida.. e www.moppenet.just.nu berätta gärno om när ni dragit snuten eller åkt fast. lr hänt nån olycka Ditt "gäng"? Aja, har en moppe som jag kör i min sommarstuga, där det inte finns en enda snut. Fick upp han i 50 otrimmad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag har också en cresent compact Det är en sån här model: http://212.112.161.169/ad_pics_new/43/43365_kbl_s.jpg fast min e svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) Jag har en Suzuki K50 en 91:a... jaja... den kanske är gammal men det är min första moppe Å den är i fint skick Har tyvärr ingen bild på den får väl ta en bild i sommar Redigerad 20 januari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 har en yamaha dt 92:a j*vligt bra skick må jag säja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) Min moppe.. en Sym Shark (2) ska fixa en egen bild sen... *EdiT* hummm.. nu när jag kollar på bilden så sitter mitt styre längre ner än på den bilden... liksom... mitt styre har inte så lång ''hals'' Redigerad 20 januari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Min ser exakt ut så här fast lite rödare! http://www.tunescoot.de/gallerie/lelystad/bild43.600x450.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Har ingen moppe nu men hade förrut, en Peugeot Speedfight (1). Hade den bara i ett halvår, sålde den sedan för att jag skulle köpa ny men de blev inte av. Jag gick iaf i vinst när jag sålde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jag har också en cresent compact Det är en sån här model: http://212.112.161.169/ad_pics_new/43/43365_kbl_s.jpg fast min e svart Fy fan vad snygga dom är ! Jag håller på att spara till en sån, blir inte mycket att spara ! Ska köpa min för 3000 men mamma och pappa ska lägga något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Har en gammal fin monarped... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts