Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag tänkte bara säga en sak att polldagen kanske är lite långt borta. Alltså att det finns risk att tråden dör ut innan det ens har blivit någon omröstning. Nu vet ju då jag inte hur lång tid det tar att göra om en bil så som ni gör. Men det tar väl inte veckor? Aja det jag menar är att man kanske skulle dra fram själva omröstningen en vecka eller så? I risk för tråden dör ut. När är omröstningen? Jag kanske kan modda om min bil, om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 När är omröstningen? Jag kanske kan modda om min bil, om jag orkar. Jag tror det är 18 April. Fast vinnaren utses då. Kanske omröstningen är någon dag innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hur många är med änsålänge? Men jag tror inte det blir 15 bidrag, det blev det väl knapt i Tackles tävling?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hur många är med änsålänge? Men jag tror inte det blir 15 bidrag, det blev det väl knapt i Tackles tävling?! Du kan väl räkna bidragen lika gärna som nån annan? Fick en idé, här kommer uppdatering av mitt bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag tänker starta pollen den 11 april och den som fått flest röster den 18 april vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Snackar du om mig? isf, så micclyckades jag först, sen så tog jag bort hela skiten i ren förbannelse, senfick fronten göras om lite, och woilá!(stavning ?) Din var såå fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Du kan väl räkna bidragen lika gärna som nån annan? Tänkte att AntiClimax kanske hade koll på det. Känns som du ser ner på mig bara för att jag är yngre å shit. Klagar ju alltid. :'( Ursäkta om jag fått falska fördomar men jaja.. Edit: Häftig bil btw Min kommer om några dagar tror jag. Redigerad 29 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ni får känna er pwnda av mig som använder photoshop för förstagången. höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Din var såå fin Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 OOOCH förresten,,, JAG ÄR MED!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Du kan väl räkna bidragen lika gärna som nån annan? Fick en idé, här kommer uppdatering av mitt bidrag: JA! Äntligen en som färgar bakspegeln på den bilen. Snygg btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag är på, mitt bidrag kommer nog in imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur många e med nu då? OffT: D.E förminska din sign för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Killar, man är med i tävlingen när man skickat in sin bild till mig, lägg inte bara in den i den här tråden! Redigerad 30 mars, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ojdå! Vad pinigt. Men hur tusan gör man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Killar, man är med i tävlingen när man skickat in sin bild till mig, lägg inte bara in den i den här tråden! Skriv det i första posten iaf... varför kan du inte bara ta länken här? http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1143620513.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Skriv det i första posten iaf... varför kan du inte bara ta länken här? http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1143620513.jpg Snygg KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Skriv det i första posten iaf... varför kan du inte bara ta länken här? http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1143620513.jpg Skrev det innan i topicen trodde att alla visste det. Jag är lite lat det är därför jag vill att ni ska skicka dom till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Mitt bidrag, lägger bara upp den för allmän beskådning. Har skickat den via PM till dig AntiClimax. http://img126.imageshack.us/img126/2297/volkswagengolfvr32gtasajten6lm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Mitt bidrag, lägger bara upp den för allmän beskådning. Har skickat den via PM till dig AntiClimax. http://img126.imageshack.us/img126/2297/volkswagengolfvr32gtasajten6lm.jpg Finfin som jag skrev på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts