Chilli_13 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Är med Mitt bidraf kommer någon gång nu i veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag hade gärna varit med om jag haft tid. Nästa gång kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Alla som moddar.. Ta bort Reggi skylten de ser för jävligt ut och Martin-123 din blev mycket snyggar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Alla som moddar.. Ta bort Reggi skylten de ser för jävligt ut M-me-men det är ju o-olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) M-me-men det är ju o-olagligt? Nej Så länge den inte vistas på allmän väg så kan du ta bort plåtniklas. Förstörde jag ironin nu eller? Redigerad 26 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 M-me-men det är ju o-olagligt? Inte om de e på Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Inte om de e på Bild Och du trodde att han var seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Och du trodde att han var seriös? Tror du han var seriös eller? Det tror inte jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Tror du han var seriös eller? Det tror inte jag i alla fall. Det verkar ju klart så. Ett riktigt din mamma-inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Och du trodde att han var seriös? Nä , tror du jag var seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nä , tror du jag var seriös? Det har jag redan sagt. Eftersom du påpekade att han hade fel så var du väl seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Har börjat pilla lite på denna bilden, hoppas att jag orkar göra klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nej Så länge den inte vistas på allmän väg så kan du ta bort plåtniklas. Förstörde jag ironin nu eller? Om jag ska ha en bil så vill jag kunna köra med den, och nej, jag var inte seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Jag e med! Om inte maxantalet är överstiget såklart. Här är en lite modifierning av mitt bidrag: Redigerad 30 mars, 2006 av Mutzie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Mitt bidrag Dåligt som fan men ändå... http://img87.imageshack.us/img87/3213/golfmodtillgtasajtenfertsih6xt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det har jag redan sagt. Eftersom du påpekade att han hade fel så var du väl seriös? Tyvär så var jag inte seriöst. Äntligen nån som tar bort reggi skylten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Äntligen nån som tar bort reggi skylten Snackar du om mig? isf, så micclyckades jag först, sen så tog jag bort hela skiten i ren förbannelse, senfick fronten göras om lite, och woilá!(stavning ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Var så länge sen man moddade bilar så man känner sig som en nybörjare igen, så det fick bli en ganska simpel mod, men ändå stilren. *Borta* Skickar in nytt bidrag Redigerad 29 mars, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Var så länge sen man moddade bilar så man känner sig som en nybörjare igen, så det fick bli en ganska simpel mod, men ändå stilren. Nice, klådde min på fingrarna i alla fall. Fast jag har ju egentligen inte gjort färdigt min, men orkar inte. Det där med modding var inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag tänkte bara säga en sak att polldagen kanske är lite långt borta. Alltså att det finns risk att tråden dör ut innan det ens har blivit någon omröstning. Nu vet ju då jag inte hur lång tid det tar att göra om en bil så som ni gör. Men det tar väl inte veckor? Aja det jag menar är att man kanske skulle dra fram själva omröstningen en vecka eller så? I risk för tråden dör ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts