AntiClimax Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 TÄVLING Jag startar nu en bil modding tävling! * Max deltagare är 15 pers. * Minst 5 pers för att det ska bli någon tävling. * Vinnaren utses i en poll den 18 april. * Bilen ni ska styla är en 2005 Volkswagen Golf Speed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Okej, här tycks det gå fort fram. Men hur ska man göra om man vill vara med och tävla då? Är det bara slänga upp en bild på bilen då eller? Jag fattar inte. Redigerad 23 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Okej, här tycks det gå fort fram. Men hur ska man göra om man vill vara med och tävla då? Är det bara slänga upp en bild på bilen då eller? Jag fattar inte. Antar att du skriver du är med och laddar upp den på ImageHost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Antar att du skriver du är med och laddar upp den på ImageHost Om det ändå vore så enkelt. Men vem vet. Ja här sitter jag och har gjort en makalöst fin bil och så får jag inte vara med och tävla. Skulle inte förvåna mig om dte vart så, men aja. Den som lever får la se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Om det ändå vore så enkelt. Men vem vet. Ja här sitter jag och har gjort en makalöst fin bil och så får jag inte vara med och tävla. Skulle inte förvåna mig om dte vart så, men aja. Den som lever får la se. Men svårt, skriv här att du är med så har du en plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jag är med. Paint Redigerad 23 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jak är med. Orginal. http://img92.imageshack.us/img92/1976/namnls8lr.png Mitt bidrag. http://img453.imageshack.us/img453/8722/omgjord59ha.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jak är med. Orginal. http://img92.imageshack.us/img92/1976/namnls8lr.png Mitt bidrag. http://img453.imageshack.us/img453/8722/omgjord59ha.jpg Du måste modda bilden som är i första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jak är med. Orginal. Mitt bidrag. Du har moddat fel bil. Du ska modda bilen som står i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jak är med. Orginal. *bild* Mitt bidrag. *bild* Man ska modda bilen som Climax postade... EDIT: Simpa hann före EDIT2: Oj, Tweak hann visst först :"> Redigerad 23 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Im in... ... ... (Saknar ord?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Man ska modda bilen som Climax postade... EDIT: Simpa hann före Och jag var före Simpzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jak är med. Men det är ju fel bil ju! ingen annan har sagt det förr va? ironi Redigerad 23 mars, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hahah LOL. missa det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men svårt, skriv här att du är med så har du en plats? Naj jag vill inte påstå att det är så svårt. Men man vet aldrig med vissa på detta forum. Och nej, jag vill inte vara med och leka bilar. Men det är ganska ballt att titta på resultaten efteråt (förutom CurunirOfValinor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Sign me up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Sätt mig på listan iaf. Edit: Kanske inte finns någon lista'rå men... Redigerad 23 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts