Adriian Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jag ska se Lords of Dogtown med min lillebror men jag kan inte hitta swesubs till 1 CD verisonen. Jag har laddat ner subs till 2 CD men hur lägger man ihop dem till en fil? Tacksom för svar så fort som möjligt! Redigerad 23 mars, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Är det mpeg eller? Redigerad 23 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Japp. Eller .avi är det nog. Men det spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Är det mpeg eller? Hur ofta är subs i mpeg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hur ofta är subs i mpeg? Jag tror han menar filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Skapa en ny mapp som heter Pico, lägg endast filmen och subsen i den mappen med identiska namn, t.ex. "film.avi" och "film.sub". Tacka sedan mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Skapa en ny mapp som heter Pico, lägg endast filmen och subsen i den mappen med identiska namn, t.ex. "film.avi" och "film.sub". Tacka sedan mig. Varför? Jag ska lägga ihop texten till CD 1 och CD2 till samma textfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Varför? Jag ska lägga ihop texten till CD 1 och CD2 till samma textfil. Går det inte bara att kopiera från cd2 filen till cd1 (texten alltså) Sedan raderar du cd2 och så har du en textfil med hela subtitles:en. Sedan gör du som Pico sade, fast du döper mappen till Simpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 http://www.undertexter.se/?p=subark&id=4282 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Köp filmen, alternativt lär din bror engelska.. Förstår inte tjusningen med subs. Förstör bara handlingen när man måste följa med i texten hela tiden. @Ditt problem: Svårt att fixa ihop fel subs med fel film. De flesta rellar har en egen sub, så kolla om du kan hitta den suben till 1CD rellen. @Simpa: Alla rader har ett eget nummer så dom ska veta när i filmen dom ska visas. Kopierar du CD2 subsen in i CD1 så kommer du få dubbla subs eftersom CD2 börjar på 00:00 som också CD1 gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 http://www.undertexter.se/?p=subark&id=4282 Tack! Jag ska bara tanka Acrobat Reader sen kan jag kolla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tack! Jag ska bara tanka Acrobat Reader sen kan jag kolla den. Det är också 2CD subben.. Lords.of.Dogtown.DVDRip.XviD-DiAMOND (2 cd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det är också 2CD subben.. Lords.of.Dogtown.DVDRip.XviD-DiAMOND (2 cd) De va ju de han ville ha, men han hade bara CD1 subben @nor_adde: Inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 De va ju de han ville ha, men han hade bara CD1 subben @nor_adde: Inga problem Det var precis tvärtom.. Han har 1CD verisionen men subs till 2CD verisionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Du skrev väl att du inte hittade cd 1? Hur ska du då kunna lägga ihop den med cd2s sub? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag skrev att jag 1 CD verisonen av filmen men subben för 2 CD verisonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag skrev att jag 1 CD verisonen av filmen men subben för 2 CD verisonen. Ja? Då behöver du väl subben för cd1 om du ska lägga ihop dom? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Dubbelpost.. Redigerad 23 mars, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Även om du lägger ihop dem komemr det bli jävligt osyncat, eftersom det inte är subs till rätt release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tja, har inte rört detta forum på 100 år men vad jag vet var det ganska otillåtet att snacka om illegala ting på detta forutm ? Men uppenbarligen är det helt ok nu då ni sitter och snackar piratkopierade filmer och subtitles hejvillt, till och med moderatorn själv sitter och ger råd. Jävligt märkligt att ni gör skillnad på piratkopia och piratkopia för hade det varit ett spel tvivlar jag starkt på att det varit så fridfullt . Pissigt, mycket pissigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts