Jazz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jaja, jag hittar faktiskt inte datorhjälps tråden bla bla bla jag har sökt. Laddade ner ett sånt program som scannar gratis, men man måste betala för att radera. Har inte lust att pungaut med 400$ så därför gick jag in själv. Jag har tagit bort allt utom ett virus, trojan horse vid namn lDA5D5.tmp som är lokaliserad i system32. Jag har mappen öppen men jag kan inte flytta ut den eller radera, efter som åtkomsten är nekad. Jag har tagit bort skrivskydded men den vill ändå inte bort, norton verkar inte heller hitta den trots att den varnar mig för den hela tiden. Någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jaja, jag hittar faktiskt inte datorhjälps tråden bla bla bla jag har sökt. Haha, den finns på första sidan ^^, Annars finns det något program, kommer inte ihåg vad det hette, mr delete eller något sånt. Någon annan som kommer ihåg och vet bättre får svara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har du testat att hålla inne shift när du trycker delete? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Har du testat att hålla inne shift när du trycker delete? O.o ... funkade. Tack Simpa @ Kom precis hem från 5 timmars matte dag. :/ Tack ändå. Edit: Dock har jag en annan, som heter genuie nånting. Den går inte att ta bort med shift eller vanligt. :/ Redigerad 23 mars, 2006 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Hittar inte tråden??? Den finns 16 trådar under din på första sidan! http://img154.imageshack.us/img154/8299/victor6rc.png Skall du ljuga så får du åtminstonde komma på en bättre lögn. Redigerad 23 mars, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ägd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts