Random Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Sett alla Carreys filmer skulle jag tro, och han är bland de roligaste som finns. Men hans mers eriösa filmer är nästan ännu bättre, som Majestic och Eternal sunshine of the spotless mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Han är as rolig i "Fun whit Dick and Jane". Kanske lite spoiler om man inte sett filmen. När han leker robot med den där röst saken när dom rånar Bank snubben eller va det va. Redigerad 29 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Han är as rolig i "Fun whit Dick and Jane". Kanske lite spoiler om man inte sett filmen. När han leker robot med den där röst saken när dom rånar Bank snubben eller va det va. Han är alltid asrolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Han är alltid asrolig Joo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag blev glad när jag hörde att det skulle komma en uppföljare till The mask... Men sen när jag fick höra att det inte var Jim Carrey i huvudrollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag blev glad när jag hörde att det skulle komma en uppföljare till The mask... Men sen när jag fick höra att det inte var Jim Carrey i huvudrollen... Jag trodde också att The Mask var bra men så såg jag den härom veckan och det är verkligen en usel film, usch och fy. Men Fun With Dick And Jane såg jag i fredags och den gav mig ett och annat skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag trodde också att The Mask var bra men så såg jag den härom veckan och det är verkligen en usel film, usch och fy. Men Fun With Dick And Jane såg jag i fredags och den gav mig ett och annat skratt Den måste jag se Jag avgudar Jim Carrey.... eller jag gillar hans humor iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Den måste jag se Jag avgudar Jim Carrey.... eller jag gillar hans humor iaf. Jag utlovar ingen högkvallitetsfilm men han är ju för go alltså: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag utlovar ingen högkvallitetsfilm men han är ju för go alltså: Helt jävla wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Helt jävla wacko Ja eller hur? Men jag är förvånad att det inte är så många som skriver i den här tråden längre... JIM CARREY är ett stort ämne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jag blev glad när jag hörde att det skulle komma en uppföljare till The mask... Men sen när jag fick höra att det inte var Jim Carrey i huvudrollen... Han vill inte göra uppföljare. Han var extremt missnöjd med Den galloperande Detektiven 2, och har sen dess totalvägrat uppföljare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jim Carrey e fan störtskön kille..Han e så jävla rolig... Tur att det finns någon med humor iaf..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Kanske inte en av hans bästa filmer men "bruce the allmighty" elelr vad den heter e han bäst när han håller på med kilen som håller på med nyheterna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Kanske inte en av hans bästa filmer men "bruce the allmighty" elelr vad den heter e han bäst när han håller på med kilen som håller på med nyheterna ;) Så jävla skön den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts