Patrik Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Lol! Vilken film är det? Är det verkligen Jim Carrey? Är väl ingen film, skulle jag tro. E: Klart det är Jim Carrey. Redigerad 23 mars, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Älska! http://video.google.com/videoplay?docid=8810881834135256612 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Älska! http://video.google.com/videoplay?docid=8810881834135256612 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Älska! http://video.google.com/videoplay?docid=8810881834135256612 Gammal, men fortfarande bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Dum & Dummare var den första dvdfilm jag nånsin köpte. 1997 då det började ta sig. Har kvar den än idag och den funkar, minst lika bra då som nu Inte för man fatta all humor då man var 7/8 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Rolig som attan må han vara men ett komiskt geni? Nej, åtminstone inte än. Gillar dock att han verkar få bättre och bättre manus nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vad tycker ni om Jim Carreys mer seriösare filmer då? som "Lemony Snickets Berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv"... ( långt namn...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vad tycker ni om Jim Carreys mer seriösare filmer då? som "Lemony Snickets Berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv"... ( långt namn...) Så värst seriös tycker jag väl inte han är där. Han är mer seriös i Eternal Sunshine of The Spotless Mind, Man of The Moon och delvis i The Truman Show. Och han är duktig då med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Eternal Sunshine of The Spotless Mind är nog hans bästa film med närmare eftertanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vad tycker ni om Jim Carreys mer seriösare filmer då? som "Lemony Snickets Berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv"... ( långt namn...) Har den på DVD. Jag gillar filmen. Dock känner jag att den inte riktigt passar så bra som barnfilm. Någon som sett "The Majestic" föresten? Också en mycket seriös film med Jim i huvudrollen. Sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Har den på DVD. Jag gillar filmen. Dock känner jag att den inte riktigt passar så bra som barnfilm. Någon som sett "The Majestic" föresten? Också en mycket seriös film med Jim i huvudrollen. Sevärd. Jag vet inte om jag sett den... vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag vet inte om jag sett den... vad handlar den om? Han är en filmproducent men livet går dåligt. Hans bil crashar på en bro och han trillar ner i vattnet och får en hjärnskakning. Sen hittar en gubbe honom, och tar med honom till deras stad där dom tror att han är en död son till en farbror som äger en biograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Någon som sett "The Majestic" föresten? Också en mycket seriös film med Jim i huvudrollen. Sevärd. Jag tycker om den skarpt. Musiken är ju så vacker i den, och så spelar Bruce Campbell en liten biroll med ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag tycker om den skarpt. Musiken är ju så vacker i den, och så spelar Bruce Campbell en liten biroll med ju O RLY? Hade ingen aning om att han hade en biroll faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 O RLY? Hade ingen aning om att han hade en biroll faktist. Han spelar ju hjälten i Jim Carreys rollfigurs film "Sandpirates of Sahara" eller vad den heter. Så skön är han ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vet ni att Jim Carrey är regissör, skådespelare, låtskrivare och författare? Det visste inte jag förrän jag läste på Jim Carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vet ni att Jim Carrey är regissör, skådespelare, låtskrivare och författare? Det visste inte jag förrän jag läste på Jim Carrey Regissör, författare och givetvis skådespelare visste jag, men låtskrivare icke...Vet du några grupper han har skrivit musik till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Regissör, författare och givetvis skådespelare visste jag, men låtskrivare icke...Vet du några grupper han har skrivit musik till? Tyvärr inte... men det ska jag ta reda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Nu har jag hittat det... Jim Carrey har skrivit låten "Heaven Down Here" på the Tuck & Patty album "Learning How to Fly". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag tycker att "Bruce den allsmäktige" är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts