Dee Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Hej. Jag har sökt i forumet utan att hitta en tråd som bara handlar om Jim Carrey, så här är den. Jag tycker att Liar Liar är den bästa filmen han någonsin gjort. Visste ni att han kallas för Jimmy-Gene the String Bean? edit: den roligaste är Den galopperande detektiven Redigerad 23 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Okej. På samtliga punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Yepp, tycker han e jävligt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Han är så fruktansvärt bra i Truman Show. Älskar den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Han är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Roligast mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jo han är jävligt rolig, men är det värt att starta en topic för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Han är enligt mig den roligaste mannen som lever för tillfället. Ett geni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jo han är jävligt rolig, men är det värt att starta en topic för det? Jag startade den för att folk ska kunna prata om allt som har med Jim Carrey att göra. Det finns väll massor att säga? Redigerad 23 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jora T.ex. att Jim Carrey inte vill ställa upp att göra Ace Ventura: Pet Detective om inte hans favoritband fick vara med i filmen - nämnligen Cannibal Corpse (Personligen gillar jag inte bandet särskilt mycket ) Redigerad 23 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Cannibal Corpse rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Cannibal Corpse rockar! Plattan Kill som kommer ut snart är helt okej.... Jag diggar Jim Carrey som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Han har tagit humorn till en annan nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Han har tagit humorn till en annan nivå. Tycker du att de e bra eller dåligt? Vissa kanske tycker att han är överdriven, but I love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tycker du att de e bra eller dåligt? Vissa kanske tycker att han är överdriven, but I love it! Han är ett humoristiskt geni. Tror det säger rätt mycket om vad jag tycker om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Han är enligt mig den roligaste mannen som lever för tillfället. Ett geni. Förvånad att inte du skapade tråden, men du har så rätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vilken är eran favoritcarreyfilm? Min favorit är nog The Trumanshow. Eller kanske Ace Ventura : Den galloperande detektiven 1 och 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Den sjukaste scenen i "Den galopperande detektivern rider igen" är när han försöker komma ut ur "baken" på "noshörningen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=47...08&q=jim+carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=47...08&q=jim+carrey Lol! Vilken film är det? Är det verkligen Jim Carrey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts