chiligr Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Bollnäs. Spelar du också eller? Har spelat i typ 3 år...I spånga. junior-nivå...ska kanske ta steget upp till A-laget nästa år om jag hinner med plugget och så. Du menar inte A-laget i bollnäsva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har spelat i typ 3 år...I spånga. junior-nivå...ska kanske ta steget upp till A-laget nästa år om jag hinner med plugget och så. Du menar inte A-laget i bollnäsva? Nejnej. Bara på U-lags nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nejnej. Bara på U-lags nivå. Ah! Men hur är det med bandyn där? vid 16 är det senior som gäller som i sthlm eller? För jag måste upp i division 3 om jag ens ska få dortsätta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ah! Men hur är det med bandyn där? vid 16 är det senior som gäller som i sthlm eller? För jag måste upp i division 3 om jag ens ska få dortsätta nu... Vi har upp till U-19, men inget farmarlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts