Moroni_Family Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag har gått i shack och det suger. Av dom sporter jag har gått i va nog badminton roligast. Men jag älskar att spela fotboll med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ja men det är väl ändå rätt bra att vara bland dom bästa i Sverige på det? Och eftersom vi är bland dom fyra, i Småland då, på 11-manna så säger ju det ganska mycket om hur bra vi är utomhus också. Sen så finns det inget lag som heter Bromma pojkarna, och ifall du menar Brommapojkarna så ja, dom är jävligt bra och är bland de bättre i Europa, och deras ungdomslag har ett samarbete med Manchester United, inte helt fel Och om jag hade varit så pass bra att jag hade platsat i Brommapojkarna, vilket jag inte är, så hade jag ändå inte kunnat spela där då jag bor i Kalmar, så det kan jag tyvärr inte skryta om, och nöjer mig därför med att berätta lite om hur bra mitt lag är Okej? Edit: En länk kommer här, med bild från när vi vann Smålands-slutspelet i SM i futsal, och gick vidare till SM-slutspelet i Jönköping, där vi mötte Helsingborg(som senare vann hela SM), Gais och Astrio. Jag är på nedre raden, näst längst till höger http://www.smalandsfotbollen.se/t1.aspx?p=32101&x=1&a=196807 Edit 2: Haha, lägger in en länk där dom skrev lite om våran semifinal i DM, alltså alla lag i Småland, som vi senare förlorade med 2-1.. Eller var det 3-1? Men då kan ju jag likagärna skryta om att vårat lag är bäst i Kalmar ? Vi vann Kalmars cup för ett år sedan , och året innan kom vi två. Kommer inte ihåg vad cupen heter men vi vann i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men då kan ju jag likagärna skryta om att vårat lag är bäst i Kalmar ? Vi vann Kalmars cup för ett år sedan , och året innan kom vi två. Kommer inte ihåg vad cupen heter men vi vann i alla fall. Trodde du bodde i skärblacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Trodde du bodde i skärblacka? Det gör jag också, men man kan väl spela cuper utanför Skärblacka bara för det ? ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har spelat fotboll i många år. Men nu cyklar jag bara nån timme fyra gånger i veckan för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det gör jag också, men man kan väl spela cuper utanför Skärblacka bara för det ? ^^, Jahaaa.. Nej usch vad seg jag är idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Men då kan ju jag likagärna skryta om att vårat lag är bäst i Kalmar ? Vi vann Kalmars cup för ett år sedan , och året innan kom vi två. Kommer inte ihåg vad cupen heter men vi vann i alla fall. Kalmare nyckel? där var vi förra sommaren (tror jag det var) Edit: Tänkte efter lite och....detta är mitt 10:e år som jag spelar fotboll Redigerad 23 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kampsport I 7 år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ynka 2 har röstat på ridning, jag och vem mer??? Jag känner mig liksom utanför.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kalmare nyckel? där var vi förra sommaren (tror jag det var) Edit: Tänkte efter lite och....detta är mitt 10:e år som jag spelar fotboll Jo, Calmare Nyckel Cup hette det va ? Vi var där sommaren 2004 och 03. Vann som sagt 2004. @The_go : Inte så lustigt, en sajt fylld med killar, inte så många killar som rider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Kalmare nyckel? där var vi förra sommaren (tror jag det var) Edit: Tänkte efter lite och....detta är mitt 10:e år som jag spelar fotboll Jo, Calmare Nyckel Cup hette det va ? Vi var där sommaren 2004 och 03. Vann som sagt 2004. @The_go : Inte så lustigt, en sajt fylld med killar, inte så många killar som rider Tänkte efter lite jag med, jag firade 10:års jubileum förra året, jag inleder mitt 11:e år, oj vad tiden går, jag minns fortfarande min allra första träning Edit : Oj, va fan, vad lustigt det blev med en dubbelpost, och allt kom inte ens med på den ena. Så busigt, man känner sig lite Gangstah nu ^^, Redigerad 23 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Lirat hockey i vad blir d 11 år snart meriter: pojk-sm i umeå 2004, vann dm me laget, uttagen till sverigepucken och tv-pucken(stolt) inte mkt att skryta med jag lirar mest för d är fett kul o bra motion träffa polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Null Vote. Tränar ingen sport. Har dock tränat tennis, basket, fotboll och aikido(en kampsport). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Men då kan ju jag likagärna skryta om att vårat lag är bäst i Kalmar ? Vi vann Kalmars cup för ett år sedan , och året innan kom vi två. Kommer inte ihåg vad cupen heter men vi vann i alla fall. Lite skillnad på en cup i min hemstad som bara vissa är med i och officiella SM kanske? Men i alla fall, du spelar alltså i Skärblacka? Fan vad coolt isf, för det var er vi mötte i typ semifinalen i Bullerby CUp, på 7-manna om du minns det.. Ni vann med 6-3 eller nåt, ni var för jävla bra.. Fan vad tufft om vi har mötts Edit: efter att ha kollat din profil och sett att du är 90 var det inte lika skoj längre.. men ändå Redigerad 4 april, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Bandy. ...och nej, bandy är inte innebandy. Hatar personer som säger "bandy" istället för "innebandy". Bandy spelas på is och är en riktig sport, inte nån uppvärmningsövning som innebandyn... Där har vi äntligen en som förstår!!! Vart spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Där har vi äntligen en som förstår!!! Vart spelar du? Bollnäs. Spelar du också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Innebandy, lirat ett tag nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Eftersom så jävla många nu säger att det har blivit en sport (fråga inte varför) så LIRAR CS.... Nej men seriöst idrottar inte, men till sommaren ska jag börja styrketräna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag vet inte om det räknas som sport men jag motionsspringer 2 gånger i veckan. Vote: Annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Inte nån uppvärmningsövning som innebandyn... Är det ju inte alls, varför tycker du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts