Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Håller faktiskt inte på med någon sport men ändå lyckas jag på något underligt sätt gå ner i vikt Hursomhelst så funderar jag på att börja med kampsport (Iaido) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Innebandy, Fickpingis, Nuppa, Fotboll, Tennis, Hockey, Badminton, Golf, Basket, Handboll, Poker... Var väl allt. Tycker Invision borde se till att man kan rösta på fler alternativ.. vet inte om det finns i min senare version iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ingen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det var många slöfockar här det må jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Spelar Ishockey i Alfta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag sliter med annat än fysiska akivieter. Sportar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fickpingis? Fickpingis är min nummer ett när det kommer till sport Jag går i 'sports class' fast jag inte håller på med någon sport istället så skate'ar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Styrke tränar och joggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Bandy. ...och nej, bandy är inte innebandy. Hatar personer som säger "bandy" istället för "innebandy". Bandy spelas på is och är en riktig sport, inte nån uppvärmningsövning som innebandyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ishockey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vote: Annat. Tränar Parkour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Bandy. ...och nej, bandy är inte innebandy. Hatar personer som säger "bandy" istället för "innebandy". Bandy spelas på is och är en riktig sport, inte nån uppvärmningsövning som innebandyn... Fan vad kul att spela det, har alltid velat spela det men inte så stor chans att testa när man bor i Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det där med sport har aldrig varit något för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det där med sport har aldrig varit något för mig. Varför? Det finns alltid nåt som passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Varför? Det finns alltid nåt som passar. Joo, men jag är alldeles för slö. Och jag vet faktiskt inte om det finns något som jag vill utöva.. Eller vänta här nu.. kan man tävla i biljard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag lirar innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Joo, men jag är alldeles för slö. Och jag vet faktiskt inte om det finns något som jag vill utöva.. Eller vänta här nu.. kan man tävla i biljard? Det går det säkert. Sen finns det ju schack också, om du inte vill trötta ut dig menar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Joo, men jag är alldeles för slö. Och jag vet faktiskt inte om det finns något som jag vill utöva.. Eller vänta här nu.. kan man tävla i biljard? Ja biljardär en sport. Spelar fotboll,tränar(lite hemma) och spelar pingis på rasterna i skolan(ca 8-10 h per vecka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det går det säkert. Sen finns det ju schack också, om du inte vill trötta ut dig menar jag.. Hmm, nej schack är lite för slött, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ishockey har jag sysslat med för ca 1 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts