Moroni_Family Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Idrottar inte. Fast spelar fotboll jättemycket på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tennis, illa att det inte finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fotboll såklart... Vi ska börja lira i reservlags serie i år xD(=A och B-lag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Knapptryckning är det närmaste jag kommer idrott... Vote: Idrottar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Skam att inte bandu fanns med som alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Skytte, cyklar mkt på sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Idrottar inte det minsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Styrketränar som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Boxas på ein klubb och wrestlas där hemma. Tränar även med vikter och hittar på egna övningar. Sen kan man ju få in pinpong på schemat nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Råkade nulla, men jag spelar fotboll, innebandy, petar i näsan och fickpingis. KIllen har inget att runka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 KIllen har inget att runka med ..och det vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hahahaha! Jaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Idrottar icke. men tränar hemma, vikter å skit och springer ute. Redigerad 23 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Spelar fotboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag spelar golf Och inget snack om att det inte är en sport för då blir jag nästan lika arg som när någon snakkar skit om skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Spelar fotboll! Jag med i samma lag, IFK Berga, Smålands ungdomsfotbolls stolthet, eller något 4:a i Småland på 11-manna, bland de 9-16 bästa i Sverige inomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Gått 2-3 i basket men styrketränar bara nu förtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag med i samma lag, IFK Berga, Smålands ungdomsfotbolls stolthet, eller något 4:a i Småland på 11-manna, bland de 9-16 bästa i Sverige inomhus. Haha, inbomhus ? Inomhus är inget mått för hur bra ett lag igentligen är, inomhus kan de som ligger sist utomhus vinna och tvärtom. Nej, ska man skryta så ska man spela i Bromma pojkarna, Sveriges bästa ungdomslag. Tror de är bland de bästa i europa också om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Haha, inbomhus ? Inomhus är inget mått för hur bra ett lag igentligen är, inomhus kan de som ligger sist utomhus vinna och tvärtom. Nej, ska man skryta så ska man spela i Bromma pojkarna, Sveriges bästa ungdomslag. Tror de är bland de bästa i europa också om jag inte minns fel. Ja men det är väl ändå rätt bra att vara bland dom bästa i Sverige på det? Och eftersom vi är bland dom fyra, i Småland då, på 11-manna så säger ju det ganska mycket om hur bra vi är utomhus också. Sen så finns det inget lag som heter Bromma pojkarna, och ifall du menar Brommapojkarna så ja, dom är jävligt bra och är bland de bättre i Europa, och deras ungdomslag har ett samarbete med Manchester United, inte helt fel Och om jag hade varit så pass bra att jag hade platsat i Brommapojkarna, vilket jag inte är, så hade jag ändå inte kunnat spela där då jag bor i Kalmar, så det kan jag tyvärr inte skryta om, och nöjer mig därför med att berätta lite om hur bra mitt lag är Okej? Edit: En länk kommer här, med bild från när vi vann Smålands-slutspelet i SM i futsal, och gick vidare till SM-slutspelet i Jönköping, där vi mötte Helsingborg(som senare vann hela SM), Gais och Astrio. Jag är på nedre raden, näst längst till höger http://www.smalandsfotbollen.se/t1.aspx?p=32101&x=1&a=196807 Edit 2: Haha, lägger in en länk där dom skrev lite om våran semifinal i DM, alltså alla lag i Småland, som vi senare förlorade med 2-1.. Eller var det 3-1? Redigerad 23 mars, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts