chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Inte för att jag själv har haft det, men jag hade hellre haft finnar på ryggen än i ansiktet, lättare att dölja på ryggen. Mjo hellre som sagt på ryggen även fast det kliar som fasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Usch nej, det har jag sluppit. Bara några enstaka finnar ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 ...inget acne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har bara Acnejeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Inte för att jag själv har haft det, men jag hade hellre haft finnar på ryggen än i ansiktet, lättare att dölja på ryggen En i min klass har värsta acnen på ryggen... Det är ganska äckligt i omklädningsrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Inte för att jag själv har haft det, men jag hade hellre haft finnar på ryggen än i ansiktet, lättare att dölja på ryggen Dölja för vem då? Som bubbli skrev så kan det liksom visa sig i omklädningsrum etc. Har en kompis som har rent ansikte (helt fritt från finnar) men sen när ja skulle massera hans rygg så fick jag inte se ngn vacker syn... Ingetdera är ju trevligt att ha. Desutom säger dem ju att finnar i ansiktet går bort lättare än om man har de på ryggen. Ansiktsacne kan man desutom täcka, men finnarna på ryggen? lite svårt kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Dölja för vem då? Som bubbli skrev så kan det liksom visa sig i omklädningsrum etc. Har en kompis som har rent ansikte (helt fritt från finnar) men sen när ja skulle massera hans rygg så fick jag inte se ngn vacker syn... Ingetdera är ju trevligt att ha. Desutom säger dem ju att finnar i ansiktet går bort lättare än om man har de på ryggen. Ansiktsacne kan man desutom täcka, men finnarna på ryggen? lite svårt kanske... Mja Mjo där har du en poäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har bara Acnejeans Amen jag dah.. jah har faan JL och WE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 .vote: Lite inte så mycket att jag har orkat bry mig.. har fortfarande lite finnar trots att jag har hunnit bli 25... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Lite finnar får man väl ibland men knappast något jag stör mig på bara man sköter sin hygien så försvinner dom ju över natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Du snackar bara för dig själv, hoppas jag. En del har stora problem med acne och deras finnas lär knappast "försvinna över natten" bara för att de "sköter sin hygien". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag har lite bara men det är störande så jag har en 1337 tvål!1111 som H4xx4r 53j 1n 1 hud3N^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Amen jag dah.. jah har faan JL och WE. Jag har lite bara men det är störande så jag har en 1337 tvål!1111 som H4xx4r 53j 1n 1 hud3N^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts