Peskele Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har finnar på pannan, hakan och sidorna utav ansiktet som tittar fram lite då och då. Fick speciellt mycket finnar efter att ha rakat bort fjunskägget av någonanledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Verkar vara många som har "inga" eller väldigt lite. Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 När jag väl får en finne så ska dom alltid sätta sig på dom jävligaste ställena. I öronen, I näsan eller i näsvecken. Sen runt hårkanterna, så det är ett rent helvete att klämma dom för det är hår ivägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vah?? Va hemskt! Jag har annars aldrig hört talas som att man kan få blödningar i benet av antibiotika! Hehe, som jag sa så var det en annan medecin jag tog mot acne, men kommer alldrig ta den mer, var också massa andra biverkningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 I ansiktet, å lite på ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Man får väll lite finnar och pormaskar lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har skit lite finnar jämfört med de i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag har väl haft några, och dom har alltid lyckats sätta sig på näsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har lite då och då, men inte överdrivet mycket.. Vote: Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har väl ett par. Har en rätt stor och ful nedanför käften nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har väl ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Om du menar med naglarna, så är det väldigt dåligt att göra. Finns ju hur många bakterier som helst mellan naglarna, och det orsakar bara mer infektioner om du fortsätter. Jag har aldrig fått infektioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag har finnar på axlarna, ibland på bröstet och på näsan och hakan. Men det är inte jättemycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Grattis, du har acne! Vaknar man upp en dag och har Jobbigt jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tyvärr har man ju lite små-finnar som kommer lite här och var. Men man ska verkligen inte klaga. Alltså, jag har verkligen inte acne, utan bara normala tonårsfinnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har väl någon enstaka någon gång ibland, men verkligen inte nån annanstans än i ansiktet! Guds vad läskigt på magen och ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Fick mina första när jag precis hade börjat femman. Kom hem från grekland och var solbränd och gullig, sen till vintern kom dm ><. Nu är det inte lika jävligt som det var för något år sen, har nästan utrotat dom nu. Kommer dock få ärr från dom när jag blir äldre, märker et redan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har haft i ansiktet, axlar, rygg, bröst. Men nu är det bara lite på ryggen och bröstet kvar. Tar massa piller och använder 3 olika krämer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Får väl en del och dom jag får sätter sig antingen vid örat och sen alldeles under näsan (även på näsan) men just nu är det ingenting några små pormaskar lite här och där men inge stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har väl någon enstaka någon gång ibland, men verkligen inte nån annanstans än i ansiktet! Guds vad läskigt på magen och ryggen Inte för att jag själv har haft det, men jag hade hellre haft finnar på ryggen än i ansiktet, lättare att dölja på ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts