Alpha Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Jag har väldigt mycket finnar på ryggen, brösten( typ mellan brösten), axlarna och rätt mycket på ansiktet(inte dock extremt eller över mycket). Han nu börjat behandla min acne med antibiotika(mot acne-infektioner) How about you dudes? Redigerad 22 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Har lite små finnar då och då . Men kom ihåg, finnar och acne är två skilda saker. Acne är en sjukdom, där man får massor av finnar eller utslag i ansiktet, och vanliga finnar (ungdomsfinnar) går bort efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Brukar få en mitt på näsan nån gång om året =( Just nu har jag en finne på snoppen.. det är sant.. fast det gör inte ont kan fortfarande runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Yes, men inte överdrivet så att huden spricker upp och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Brukar få en mitt på näsan nån gång om året =( Just nu har jag en finne på snoppen.. det är sant.. fast det gör inte ont kan fortfarande runka Too much information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Men kom ihåg, finnar och acne är två skilda saker. Acne är en sjukdom, där man får massor av finnar eller utslag i ansiktet, och vanliga finnar (ungdomsfinnar) går bort efter ett tag. Jag vet skillnaden mellan vanliga finnar och acne, men jag frågade båda sakerna. Jag har dock Acne(ungdoms-acne). Redigerad 22 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Too much information. Aldrig för mycket för Intresseklubben. Ge oss ett ögonblick, och det är sparat i vår databas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Brukar få en mitt på näsan nån gång om året =( Just nu har jag en finne på snoppen.. det är sant.. fast det gör inte ont kan fortfarande runka *thumbsup* Jag har lite finnar i ansiktet, lite mellan och på bröstet och lite på ryggen. Jag försöker alltid skrapa bort finnarna från ryggen, vilket har fungerat bra hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag försöker alltid skrapa bort finnarna från ryggen, vilket har fungerat bra hittils. Om du menar med naglarna, så är det väldigt dåligt att göra. Finns ju hur många bakterier som helst mellan naglarna, och det orsakar bara mer infektioner om du fortsätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag har väldigt mycket finnar på ryggen, brösten( typ mellan brösten), axlarna och rätt mycket på ansiktet(inte dock extremt eller över mycket). Han nu börjat behandla min acne med antibiotika(mot acne-infektioner) How about you dudes? Har också behandlat min ackne med något annat konstigt shit. Men det slutade med att jag fick blödningar i benen och fötterna och inflammation i blod kärlen. Kunde inte gå på 2 veckor, och nu måste jag gå till doktorn 3 gånger i veckan och kontrollera massa saker bla bla osv. Hoppas inte samma sak händer med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Har också behandlat min ackne med något annat konstigt shit. Men det slutade med att jag fick blödningar i benen och fötterna och inflammation i blod kärlen. Kunde inte gå på 2 veckor, och nu måste jag gå till doktorn 3 gånger i veckan och kontrollera massa saker bla bla osv. Hoppas inte samma sak händer med dig. Vah?? Va hemskt! Jag har annars aldrig hört talas som att man kan få blödningar i benet av antibiotika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Nån enstaka finne dyker väl upp efter för mkt choklad och/eller alkohol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Har lite finnar i ansiktet. Men dom går bort efter några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tinningen, pannan och ibland hakan kan ha lite småfinnar... Men inget som syns så mycket, inget jag stör mig på allt för mycket heller. Två i min paralellklass har dock grov acne, lider verkligen med dem. Det kan inte vara lätt. Jag är rätt glad att jag inte har ryggfinnar, hur fan ska man komma åt dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är rätt glad att jag inte har ryggfinnar, hur fan ska man komma åt dem? Det bästa vorre att låta dom bli, speciellt om man har acne. Försöker man peta/trycka ut finnarna om man då har acne, så kommer det bara bli värre senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Får lite finnar då och då, men inga stora mängder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har haft när ja va yngre. Nu brukar jag bara få några enstaka finnar vid mens och alkoholintag. Men de försvinner nästan lika snabbt som dem kommer Det dummaste du som har finnar kan göra, är att pilla och trycka på dem eller kladda på ansiktet överhuvudtaget. Det blir bara värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej for fan. Hade lite, men inte mycket för ågra år sedan men inte lägnre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nix pix, visst får man nån enstaka finne på hakan men den försvinner efter en dag eller två. Förbannat ont gör det dock om man skär av en när man rakar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har haft väldigt mycket. Inte nu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts