RavenE Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Som några av er kanske känner till så kan man bara flytta låtar till iPod från datorn genom iTunes och inte tvärtom. Finns det något bra och gratis program så att man kan föra över från iPod till datorn? Och jag använder INTE Mac, utan PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Det där har ju Apple klantat till rejält imo. Men låtarna finns ju där som dolda filer nånstans, minns inte var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Copypod fungerar ungefär som itunes fast du kan dra in dom till datorn,det använder jag själv och det funkar prima =) @Thedude: dom har ju gjort det avsiktligt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Använd Ipod Agent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Använd sharepod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Drar upp den här tråden istället för att göra en ny. Bra va? ( ) Min syrra har en Ipod Nano som bara krånglar. Eller, Ipod:en i sig krånglar inte men det är så att när vi installerar Itunes så blir våran dator jätteskum. Det tog typ 2 minuter för den att starta om. Vi har ominstallerat programmet flera gånger, utan positiva resultat. Vad beror det här på? Men iof så har det här ingen betydelse, eftersom jag tänker dumpa Itunes och istället använda något av de programm som föregående två talare har angett. Så min fråga är i princip: 1) Vilka fler program som gör att man kan lägga över låtarna direkt finns? 2) Vilket är det absolut enklaste att använda? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Drar upp den här tråden istället för att göra en ny. Bra va? ( ) Min syrra har en Ipod Nano som bara krånglar. Eller, Ipod:en i sig krånglar inte men det är så att när vi installerar Itunes så blir våran dator jätteskum. Det tog typ 2 minuter för den att starta om. Vi har ominstallerat programmet flera gånger, utan positiva resultat. Vad beror det här på? Men iof så har det här ingen betydelse, eftersom jag tänker dumpa Itunes och istället använda något av de programm som föregående två talare har angett. Så min fråga är i princip: 1) Vilka fler program som gör att man kan lägga över låtarna direkt finns? 2) Vilket är det absolut enklaste att använda? tack på förhand Sharepod är jättelätt att använda. Bara kopiera mappen till din ipods root (alltså direkt i h:\ eller vad ipoden nu har). Öppna programmet, sen är allt jättelätt. Annars finns Ephod. Lite krångligare, men också bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Va e en Ipod för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Sharepod är jättelätt att använda. Bara kopiera mappen till din ipods root (alltså direkt i h:\ eller vad ipoden nu har). Öppna programmet, sen är allt jättelätt. Annars finns Ephod. Lite krångligare, men också bättre. Ok, tack så mycket. Jag letar upp Sharepod genast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Va e en Ipod för något? En sorts mp3-spelare. Dom bättre modellerna är hårddiskbaserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Va e en Ipod för något? En "bärbar mediaspelare" Edit: leftbehind goes snabb jävel xD Redigerad 8 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Va e en Ipod för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts