wiken Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Har en polare som lägger ungefär 800-900kr i månaden på snus rätt bra gjort tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 jag kan inte klara mig utan efter-matensnusen. Den är så underbar! Mmm, snusen efter maten är jädrigt go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Har en polare som lägger ungefär 800-900kr i månaden på snus rätt bra gjort tycker jag Ja, jättebra.. Ser inte vad som är bra med det? Slöseri med snus och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har en polare som lägger ungefär 800-900kr i månaden på snus rätt bra gjort tycker jag Har han snusen inne 3 min innan han slänger ut den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det nån här inne som testat Rallarsnus? Köpte en dosa idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har han snusen inne 3 min innan han slänger ut den eller? Ja asså hur grabben gör d vette faan men jag skulle gissa på 3sek? som svar på stellans fråga som menade jag att d var bra gjort i ett omvänt sett fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är det nån här inne som testat Rallarsnus? Köpte en dosa idag Rallarsnus är ganska gott lössnus. @wiken: Fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Köper ca 5 dosor/vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Rallarsnusär gott. Det är typ den enda lös jag gillar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Blah, borde ha votat annat. Skruf är den enda sanna kärleken för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Köper ca 5 dosor/vecka Väldigt osexigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har gått tillbaka till general nu igen.. Baka precis en nästan. Förresten så slog jag mitt rekord veckan, hade inne samma prilla från 1 på dan till 7... Glömde att byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Blah, borde ha votat annat. Skruf är den enda sanna kärleken för mig Vilken skruf? Stark lös är ju den enda som ens är värd att stoppa under läppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Vilken skruf? Stark lös är ju den enda som ens är värd att stoppa under läppen. Ord. Skruf smakar blomjord och kompost typ. General for teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Förresten så slog jag mitt rekord veckan, hade inne samma prilla från 1 på dan till 7... Glömde att byta. Kände du inget sug efter mer nikotin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Förresten så slog jag mitt rekord veckan, hade inne samma prilla från 1 på dan till 7... Glömde att byta. Glömde? Hur lyckades du glömma att ta en ny? Den goda aromatiska smaken försvinner ju ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Drar upp denna jävla topicen. Köpte Röda Lacket igår, smakar ju fan helt okej. Kommer inte ihåg vad det kostade dock... Funderar på att pröva tre ankare. Så vad är godast Tre Ankare eller Röda Lacket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Kör på blomjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Drar upp denna jävla topicen. Köpte Röda Lacket igår, smakar ju fan helt okej. Kommer inte ihåg vad det kostade dock... Funderar på att pröva tre ankare. Så vad är godast Tre Ankare eller Röda Lacket? Men hallå, vad gör du?! Drar upp en 6 månader gammal topic! Baaanna haaan! Har aldrig smakat eller hört talas om någon av dem. Kör fortfarande på Genaeral portion. Är det en ny sort som har kommit? Siana: Nah, man får en sån konstig smak i munnen när man använder det. Sedan faller det söner med. Blanda i gelatin funkar inte heller. Redigerad 3 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Drar upp denna jävla topicen. Köpte Röda Lacket igår, smakar ju fan helt okej. Kommer inte ihåg vad det kostade dock... Funderar på att pröva tre ankare. Så vad är godast Tre Ankare eller Röda Lacket? Tre Ankare för tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts