Frenzy Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ja hur länge har ni egentligen snusen inne? jag brukar köra runt 45 min dock beroende på tillfälle o var Ungefär i två timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ungefär i två timmar. Har du inne en snus i 2 timmar ? ojoj. eller är det jag som är konstig och har inne snusen max 45 minuter, kanske en timme om jag glömmer bort den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har du inne en snus i 2 timmar ? ojoj. eller är det jag som är konstig och har inne snusen max 45 minuter, kanske en timme om jag glömmer bort den.. Eller ja det beror på... Men jag brukar ha två timmar och sen byta.. Om jag inte är i skolan eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har du inne en snus i 2 timmar ? ojoj. eller är det jag som är konstig och har inne snusen max 45 minuter, kanske en timme om jag glömmer bort den.. 45 min tar det ju innan snusen börjar bli perfekt så 45 min är ju alldeles för kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det som gör General Onyx så speciell är att påsen eller själva snuset innehåller citron. Tror det var påsen som innehöll citron.. Alla general sorter är citrus smaksatta. -- Folk snusar olika, big deal. Finns inget rätt och fel, men att en snus blir bättre efter 45min är bara bullshit. Någon minut efter att du har stoppat in din snus så börjar kroppen ta in nikotinet. Själv har jag bara inne en snus i, 30-45min~. Jag har kass hals och får halsbränna av rinnande snusar. Så, har man bara inne en snus i 10minuter så får du fortfarande i dig en liten mängd nikotin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har snus inne i cirkus 1 timme eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har den i ungefär en timma, Fast det är olika. Jag kan inte snusa på morgonen, vet inte varför..klarar bara inte av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Alla general sorter är citrus smaksatta. -- Folk snusar olika, big deal. Finns inget rätt och fel, men att en snus blir bättre efter 45min är bara bullshit. Någon minut efter att du har stoppat in din snus så börjar kroppen ta in nikotinet. Själv har jag bara inne en snus i, 30-45min~. Jag har kass hals och får halsbränna av rinnande snusar. Så, har man bara inne en snus i 10minuter så får du fortfarande i dig en liten mängd nikotin. Konsistensen blir bäst efter cirkus 45 min =) Rinner mest och smakar mest då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 General portion. Har planerat att lägga ner denna ovana innom en snar framtid. Jo, det brukar ju heta så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Stellan måste tacka dig för tipset om tre ankare, när jag ska ha portion så är det som kommer ligga under min läpp framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Null vote. Snusar ej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Snusar General och Kronan, Catch är bara för Kärringar Redigerad 26 mars, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hur mycket pengar brukar ni lägga på snus varje vecka ? för mig är det olika, men oftast runt 75-100kr, alltså runt fyra dosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Går väl en 5 dosor per vecka så 125 kr. Fast har en kompis farsa som jobbar på skruf så ibland inte en krona=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Konsistensen blir bäst efter cirkus 45 min =) Rinner mest och smakar mest då Visst är det så. Men om man som jag får halsbränna eller inte gillar när det rinner så gör det inget om man slänger ut den innan 45minuter eftersom man fortfarande får i sig nikotinet som jag personligen snusar för. Och grattis till den mindre skaran som snusar Tre Ankare. -- Hur mycket pengar brukar ni lägga på snus varje vecka ? Jag klarar mig på 2 dosor i veckan. Kan bli att man öppnar en tredje dosa i slutet av veckan. Om det inte är festligheter på helgen då vill säga. Då kan det gå åt 2 dosor på samma kväll. Dock är det ju inte självförvållat. Bjuds väl nästan bort en dosa under kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Visst är det så. Men om man som jag får halsbränna eller inte gillar när det rinner så gör det inget om man slänger ut den innan 45minuter eftersom man fortfarande får i sig nikotinet som jag personligen snusar för. Och grattis till den mindre skaran som snusar Tre Ankare. -- Jag klarar mig på 2 dosor i veckan. Kan bli att man öppnar en tredje dosa i slutet av veckan. Om det inte är festligheter på helgen då vill säga. Då kan det gå åt 2 dosor på samma kväll. Dock är det ju inte självförvållat. Bjuds väl nästan bort en dosa under kvällen. Nä då förstår jag varför du slänger ut den tidigare. Men du får väl öva lite på att ta en "bonna-snus" dom rinner ju så underbart =) Ja det kommer inte bli mycket tre ankare men av 5 dosor kanske en tre ankare slinker in =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vote: General Har blivit en och annan LD och Granit senaste tiden när man varit tvungen att snåla lite dock. Brukar ni dricka något när ni snusar. Jag tycker det är assoft att ha en cola bredvid, men det finns inget värre än att ta ett glas mjölk när man har snus inne. Någon mer snuskuriosa borde jag ha. Jo, att jag kan inte klara mig utan efter-matensnusen. Den är så underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vote: General Har blivit en och annan LD och Granit senaste tiden när man varit tvungen att snåla lite dock. Brukar ni dricka något när ni snusar. Jag tycker det är assoft att ha en cola bredvid, men det finns inget värre än att ta ett glas mjölk när man har snus inne. Någon mer snuskuriosa borde jag ha. Jo, att jag kan inte klara mig utan efter-matensnusen. Den är så underbar! Snusen efter maten är det godaste som finns.. Så jävla gött är det.. Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vote: General Har blivit en och annan LD och Granit senaste tiden när man varit tvungen att snåla lite dock. Brukar ni dricka något när ni snusar. Jag tycker det är assoft att ha en cola bredvid, men det finns inget värre än att ta ett glas mjölk när man har snus inne. Någon mer snuskuriosa borde jag ha. Jo, att jag kan inte klara mig utan efter-matensnusen. Den är så underbar! En dryck vet jag inte. Visst är det gott med en snus när man dricker öl men det är inget som gör att själva snusandet blir godare. Därimot tycker jag det är godare att snusa med ett tuggummi inne. Spelar ingen roll vilken smak, det är mest tuggandet som gör att det blir godare. Antagligen för att snusen "gnuggas" mot tandköttet och läppen på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Snusen efter maten är det godaste som finns.. Så jävla gött är det.. Underbart Morgon snusen slår faktist eftermaten snusen enligt mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts