Jump to content

Vad snusar du?

hubbert
 Share

Vad snusar du?  

127 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Snuasar ej och det är väll inte så konstigt. Dels är jag för ung, man får gula tänder, man luktar som bajsmannen på Hultsfred och ser ut som ett jävla miffo med en snus uppkörd under läppen.

Ja du kanske ser ut som ett miffo med snus i men det är väl antagligen för du gör det utan också, sen lukten/tandfärgen har med hygien att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 220
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jatack snälla.

Kollar du igenom hela Swedish Match sortiment så ser du att det inte finns något Jordgubbs snus.

* Mörkblått Catch Licorice

* Ljusblått CatchDry Licorice

* Grönt CatchDry Eucalyptus

* Beige CatchDry Vanilla Coffee

* Lila CatchDry Cassis Menthol

Det finns, i alla fall fanns jordgubbs snus, De va Catch, En rödaktig dosa me ett väldigt skumt namn. men det var jordgubb de va de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns, i alla fall fanns jordgubbs snus, De va Catch, En rödaktig dosa me ett väldigt skumt namn. men det var jordgubb de va de.

Får jag sucka dig i ansiktet tills du dör?

Det finns inte, och har aldrig funnits något Jordgubbs snus! ^_^

Snuset hette Catch Lychee och togs ur sortimentet 2005.

Lychee frukter:

gpw-20050705-Lychee-USDA-ARS-K10889-1_663858_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför snusa istället för att röka?

Så jag ser det finns det bara mer nackdelar med snus.

Det är äckligt att stoppa upp något motbjudande i käften och ser dessutom äckligt ut, kyssa en tjej med snus i borde det vara dödsstraff på, sedan ser det ju väldigt motbjudande ut med snus, och att sedan trycka upp det under läppen för att låta det ligga där och rinna är ju för mig helt otänktbart. Har snusat några månader, tyckte om det då men inser nu hur äckligt det är, röker gör jag lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snuasar ej och det är väll inte så konstigt. Dels är jag för ung, man får gula tänder, man luktar som bajsmannen på Hultsfred och ser ut som ett jävla miffo med en snus uppkörd under läppen.

What he said :rolleyes:

Och nej, Explosiv Anka, han ser inte ut som ett miffo, han är jättesöt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför snusa istället för att röka?

Så jag ser det finns det bara mer nackdelar med snus.

Det är äckligt att stoppa upp något motbjudande i käften och ser dessutom äckligt ut, kyssa en tjej med snus i borde det vara dödsstraff på, sedan ser det ju väldigt motbjudande ut med snus, och att sedan trycka upp det under läppen för att låta det ligga där och rinna är ju för mig helt otänktbart. Har snusat några månader, tyckte om det då men inser nu hur äckligt det är, röker gör jag lite då och då.

Newsflash!

Cancer. :rolleyes:

Iofs, kan jag inget säga eftersom jag både röker och snusar.

Och sluta med dumma bortförklaringar till snuset asså.

Det rinner, well spotta ut den innan den börjar rinna då?

På vilket sätt är det mer motbjudande med en snus under läppen än att lukta skit av en cigg?

Gula tänder? Right, du får gulare tänder av att röka. Och bara du sköter din trut så får du inte gula tänder. Jag har lika vita tänder som innan och har som sagt snusat i flera år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Newsflash!

Cancer. :rolleyes:

Iofs, kan jag inget säga eftersom jag både röker och snusar.

Och sluta med dumma bortförklaringar till snuset asså.

Det rinner, well spotta ut den innan den börjar rinna då?

På vilket sätt är det mer motbjudande med en snus under läppen än att lukta skit av en cigg?

Gula tänder? Right, du får gulare tänder av att röka. Och bara du sköter din trut så får du inte gula tänder. Jag har lika vita tänder som innan och har som sagt snusat i flera år.

Nej måste säga att jag tycker det är grymt mycket äckligare att stoppa upp en rinnadne snus i käften en att röka cigarett. Men det är en "smaksak". :P

Sedan visst är det större risk för cancer när man röker. Men hur stor är den? Seriöst jag vet faktiskt inte!

Och det där med gula tänder har jag inte skrivit något om..

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHHA FYNDIGAKLUBBEN.SE!!!!

Kom igen P-C, du är trevlig och rolig för det mesta, sluta upp med de där dryga kommentarerna om andras skämt och åsikter hela tiden, så blir det mycket trevligare för alla.

Du tillför verkligen ingenting, och jag antar att även du vill ha bort spammet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej måste säga att jag tycker det är grymt mycket äckligare att stoppa upp en rinnadne snus i käften en att röka cigarett. Men det är en "smaksak". :rolleyes:

Sedan visst är det större risk för cancer när man röker. Men hur stor är den? Seriöst jag vet faktiskt inte!

Och det där med gula tänder har jag inte skrivit något om..

Fördommar.. Visst är det en smaksak, men klart som korvspad att du tycker det är äckligare att "trycka upp en rinnande äcklig snus" än en "blommig ljuvlig cigarett".

Jag har inga siffror på det heller, men vet iaf att dom inte hade någre riktiga bevis för att snus kunde orsaka cancer. Medans cigaretter har fått ta på sig "nya checka kläder" med budord som "RÖKNING DÖDAR" och dylikt. Och då måste det ju vara ganska stor chans ändå.

Nej, jag vet. Men några andra klagade på att man får gula tänder om man snusar, vilket inte är fallet. OM man sköter sin munhygien. Om som jag sa så får du gulare tänder av att röka. Borstar man tänderna och sköter dom som vilken normal person som hellst så får du inte gula tänder. Om vi inte snackar 20 års perioder. Då är det klart att dom blir en aning missfärgade. Men det blir dom av kaffe med.. så, rest my case.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor