The_go Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 gbg Rapé portion är godast, det "rinner" knappt, luktar och smakar tallbarr! Innan snusade jag General portion men de är för blaskigt, desutom smakar det verkligen snus, äckligt Ettans och Tre ankare får jag ont i huvet av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nån som testat Skruf Stark? Så otroligt snusfull jag vart av skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Snusar inte regelbundet, brukar bli att man får en prilla av polare då och då. Blir oftast Kronan eller General då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nån som testat Skruf Stark? Så otroligt snusfull jag vart av skiten. Ja min kompis farsa jobbar på skruf så jag brukar få några dosor ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Skruf Stark fall mig inte i smaken. Dock kan jag köpa en dosa Skruf Tranbär om jag är sugen på lite "godis" snus. Samma sak med Catch Lakrits. Gott ibland, men inget man kan snusa hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jatack snälla. Kollar du igenom hela Swedish Match sortiment så ser du att det inte finns något Jordgubbs snus. * Mörkblått Catch Licorice * Ljusblått CatchDry Licorice * Grönt CatchDry Eucalyptus * Beige CatchDry Vanilla Coffee * Lila CatchDry Cassis Menthol Har det inte funnits innan? Vit dosa. Har för mig att jag testade det för några år sen. Fast det var inte catch, var något annat. nvm, Skruf tranbär var det =) Säljs det fortfarande? Redigerad 23 mars, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nån som testat Skruf Stark? Så otroligt snusfull jag vart av skiten. Nej, men tack för upplysningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Skruf Stark fall mig inte i smaken. Dock kan jag köpa en dosa Skruf Tranbär om jag är sugen på lite "godis" snus. Samma sak med Catch Lakrits. Gott ibland, men inget man kan snusa hela tiden. Har du testat skruf stark lös? Den är bra mycket godare än portionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 General portion. Har planerat att lägga ner denna ovana innom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har du testat skruf stark lös? Den är bra mycket godare än portionen... Har tagit en snus av en polare. Fann ingen större njutning i stark lös heller. Sen förstår jag inte folk som snusar LD. Det billiga briset kontrar den otroligt äckliga smaken. Jag betalar helldre mer för snus som är gott än billigt skitsnus som smakar och luktar anus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Har tagit en snus av en polare. Fann ingen större njutning i stark lös heller. Sen förstår jag inte folk som snusar LD. Det billiga briset kontrar den otroligt äckliga smaken. Jag betalar helldre mer för snus som är gott än billigt skitsnus som smakar och luktar anus. Den är ju ingen höjdare men den är bra mycket godare än portions varianten iallafall. Nää jag har hellre abstinens än snusar LD, fast Kronan lös är faktist helt okej om man har en låg budget för tillfället, men annars är det grov och ettan som man finner under min läpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nån som testat Skruf Stark? Så otroligt snusfull jag vart av skiten. Jag testade den... Kände inget särskilt av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Snusar mest Grov portion. Men ofta kör jag skruv stark (lös). Vote: Grov Vi får inte ha snus på lektionerna eller i skolan men lärarna bryr sig inte så de e lungt. Vid dålig ekonomi blir det L.D Guld. Finns L.D som bak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 .tycker inte den smakar nått alls typ.. luktar mint.. ska testa lite olika.. kruxet är att jag inte känner till nått snus så jag vet inte vad jag ska säga när man ska köpa.. men men.. Det är ju bara testa på.. Själv snusar jag inte varje dag.. Kan hända att jag tar ett par i veckan.. men inte många.. Catch lakrits & Skruf tranbär är riktiga godingar också.. Annars så får du testa General , det är också gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jatack snälla. Kollar du igenom hela Swedish Match sortiment så ser du att det inte finns något Jordgubbs snus. * Mörkblått Catch Licorice * Ljusblått CatchDry Licorice * Grönt CatchDry Eucalyptus * Beige CatchDry Vanilla Coffee * Lila CatchDry Cassis Menthol Haha, du hade visst rätt Jag hade ju för mig att det stog jordgubb på den på locket nånstans.. bah.. aja, har en massa snus kvar i den.. gick ut 2004 nån gång, kan jag fortfarande ta en nu, eller kommer jag få värsta attacken och dö eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Haha, du hade visst rätt Jag hade ju för mig att det stog jordgubb på den på locket nånstans.. bah.. aja, har en massa snus kvar i den.. gick ut 2004 nån gång, kan jag fortfarande ta en nu, eller kommer jag få värsta attacken och dö eller nåt? Du kommer inte dö eller något. Det enda är att snuset kommer vara hårt och torrt som sand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag snusar svinmycket. På min skoter. Fatta! Höhö. Den är trimmad. Snusar general. Grov. Höhö. Påsar är för kärringar. Usch, ironi är sååå 90-tal. Varför försöker jag ens? Generation X. Jan Gradvall. Trivia. Yta blev djup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Du kommer inte dö eller något. Det enda är att snuset kommer vara hårt och torrt som sand. Så om jag tar en nu kommer det inte vara nån skillnad från för ett par år sen när den var ny? eller? vill inte bli sjuk eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Snuasar ej och det är väll inte så konstigt. Dels är jag för ung, man får gula tänder, man luktar som bajsmannen på Hultsfred och ser ut som ett jävla miffo med en snus uppkörd under läppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Så om jag tar en nu kommer det inte vara nån skillnad från för ett par år sen när den var ny? eller? vill inte bli sjuk eller nåt Den kommer vara torr, hård och det mesta nikotin och smak kommer vara försvunnet.. Dock inga fel på den in du hållt dom i dosan. Det är inte precis så dom börjar mögla samma dag som dom går ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts