Jump to content

Vad snusar du?

hubbert
 Share

Vad snusar du?  

127 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

General. Snusat det i typ två och ett halvt år, innan dess var det general white.

Haha, i skolan säger inte ens våra lärare till om man har snus, om dom ens ser ^_^ .Bekostade t.o.m på mig ett Generalnyckelband idag :wacko:

Varfan kan man hitta ett sånt nyckelband? Har hört att flera har det...

Blir Ledsen fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 220
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var ett sjuhelvetes tag sedan jag slutade snusa. I sjuan töntade jag runt med "Catch" (främst lakrits) och "General" under läppen. "General" kommer jag ihåg smakade så in i helvete illa, medan jag fattade ett visst tycke för "Catch". Tråkigt nog ansågs det mesigt på min testestoronbajsiga skola att snusa "Catch", så jag tvingade i mig den andra skiten, för att på så sätt undvika att bli allt för hånad.

Sedan slutade jag att snusa. Dels av pengabrist och dels av att jag smektes av guds befriande hand av evinnerlig godhet… typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har aldrig funnits något jordgubbssnus. Du menar Catch Lychee som förövrigt inte finns längre. Ganska tråkigt eftersom det var ganska gott faktist.

SWEDISH MATCH

PRESSMEDDELANDE

2005-05-04 10:21

"Smaken Lychee utgår ur sortimentet."

Jo det har det visst.. har dosan kvar... kan ta kort på den om du vill ha bevis..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ettan lös även grov ibland när det känns rätt...

Men ni som snusar portion hur kan ni tycka det är gott? blir ju så besk smak på det?

Ställer en fråga till dig då ?

Hur kan ni som snusar bak tycka det är gott? Blir ju bara äckligt och väldigt "ohygienisk"

Svar på din fråga.

Jag snusar portion bara för att det är mycket enklare, man luktar inte snus i hela käften och nästan varenda tjej föredrar nog att man snusar portion.

Har inget emot bak, det är jävligt gött, men snusar inte det bara för de negativa sakerna jag skrevit ner där uppe..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ställer en fråga till dig då ?

Hur kan ni som snusar bak tycka det är gott? Blir ju bara äckligt och väldigt "ohygienisk"

Svar på din fråga.

Jag snusar portion bara för att det är mycket enklare, man luktar inte snus i hela käften och nästan varenda tjej föredrar nog att man snusar portion.

Har inget emot bak, det är jävligt gött, men snusar inte det bara för de negativa sakerna jag skrevit ner där uppe..

Vad är äckligt med lös?

Sen det där med tjejerna håller väl inte direkt heller, jag snusar portion ibland det tycker dom är lika illa.

Sen så är det väl inte mycket enklare med portion? man ska ju ner med handen i dosan iaf så trycker man till den mot kanten och upp underläppen så går det ju lika fort som porte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är äckligt med lös?

Sen det där med tjejerna håller väl inte direkt heller, jag snusar portion ibland det tycker dom är lika illa.

Sen så är det väl inte mycket enklare med portion? man ska ju ner med handen i dosan iaf så trycker man till den mot kanten och upp underläppen så går det ju lika fort som porte.

Nej, jag vet inte .

Det är väl det där med att baka snusen jag inte har fallit för .

Är inte så insatt i lös, så om jag tar lös, då bakar jag.

Jag gör ingen, som vi kallar det här, bondprilla, att jag bara lägger upp den utan att baka..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag vet inte .

Det är väl det där med att baka snusen jag inte har fallit för .

Är inte så insatt i lös, så om jag tar lös, då bakar jag.

Jag gör ingen, som vi kallar det här, bondprilla, att jag bara lägger upp den utan att baka..

Det är ju det som är tjusningen med lös =) Att bara lägga in den då känner man iaf smaken ordentligt =) Sen visst är det inte så fräsht kanske, men jag brukar undvika snusa i skolan och när damer är närvarande, men ibland sätter suget in även vid dessa tillfällen och då kan jag stå ut med lite kommentarer som t.e.x: fan vad äckligt.

Sen så är det så otroligt många tjejer som gått över från rökande till snusande så då ska dom inte säga så mycket =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju det som är tjusningen med lös =) Att bara lägga in den då känner man iaf smaken ordentligt =) Sen visst är det inte så fräsht kanske, men jag brukar undvika snusa i skolan och när damer är närvarande, men ibland sätter suget in även vid dessa tillfällen och då kan jag stå ut med lite kommentarer som t.e.x: fan vad äckligt.

Sen så är det så otroligt många tjejer som gått över från rökande till snusande så då ska dom inte säga så mycket =P

Haha, bra beskrivning .. Men, det räcker inte för mig att gå över till bak.

Det där med att tjejer säger att det är äckligt när man lägger under en prilla tycker bara jag är roligt och brukar då vifta lite extra med dosan så det luktar riktigt ;D

tycker det är bättre med tjejer som snusar, för det är enligt mig mycket fräschare och även bra ifall man inte har snus ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det har det visst.. har dosan kvar... kan ta kort på den om du vill ha bevis..

Jatack snälla.

Kollar du igenom hela Swedish Match sortiment så ser du att det inte finns något Jordgubbs snus.

* Mörkblått Catch Licorice

* Ljusblått CatchDry Licorice

* Grönt CatchDry Eucalyptus

* Beige CatchDry Vanilla Coffee

* Lila CatchDry Cassis Menthol

Länk till kommentar
Dela på andra sidor