StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snus är så jävla äckligt... Min klasskompis tänder är helt jävla gula och hans läpp är cp... Aldrig ska jag snusa. Gulligt. Borstar han äns tänderna? Du får inte gula tänder och "fuckad" läpp på bara något år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Annat. Korv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Bashil, Vågar inte? Är du dum eller? Mina lärare bryr sig inte.. Bara Hemkunskapskärringen... Min SO-lärare såg det och hon bara, Man kan få cancer men det vet du... Sen sa hon inget mer... Min Mentor gör inget han heller... Han brukar skojja med mig och slå på dosan och fråga vad det är för skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Bashil, Vågar inte? Är du dum eller? Mina lärare bryr sig inte.. Bara Hemkunskapskärringen... Min SO-lärare såg det och hon bara, Man kan få cancer men det vet du... Sen sa hon inget mer... Min Mentor gör inget han heller... Han brukar skojja med mig och slå på dosan och fråga vad det är för skit. Själv bjöd jag mina lärare på snus i högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Själv bjöd jag mina lärare på snus i högstadiet. Det är fint! Fjäskare. Det med lös i skolan är bara jobbigt... Jobbigt att hålla på och baka och skit på 5 mins raster... Men det går ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) General. men har lagt av, Blev för dyrt. men tar en då och då. Redigerad 22 mars, 2006 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Det är fint! Fjäskare. Det med lös i skolan är bara jobbigt... Jobbigt att hålla på och baka och skit på 5 mins raster... Men det går ju. Ha, fjäsk o fjäsk. Just dom 2 var väl dom bästa lärarna jag kommer ha i hela mitt liv. Brukar se dom på stan ibland, och då stannar jag gärna och snackar lite skit. Ang. lös så håller jag med. Jag har testat att snusa lös i omgångar men i högstadiet så hade man aldrig så långa raster så det var värt att köra lös. Och nu när jag snusar Tre Ankare så kan jag glömma det eftersom det inte finns i lös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tar en catch mini jordgubb 1 gång om året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snusar inte men nikotin fritt har väl hänt "några gånger"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Om jag känner för det så tar jag General, men det fanns en annan sort också som jag har haft, LD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Om jag känner för det så tar jag General, men det fanns en annan sort också som jag har haft, LD? Åh fyfan.. Det måste vara världens äckligaste snus! Min farsa har haft det i typ ett halv år.. Men jag tvingade han att gå över till kronan så det har han gjort nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) .vote: Catch köpte min första dosa någonsin igår.. fick bli en sån här: Redigerad 22 mars, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tar en catch mini jordgubb 1 gång om året Det har aldrig funnits något jordgubbssnus. Du menar Catch Lychee som förövrigt inte finns längre. Ganska tråkigt eftersom det var ganska gott faktist. SWEDISH MATCH PRESSMEDDELANDE 2005-05-04 10:21 "Smaken Lychee utgår ur sortimentet." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 .vote: Catch köpte min första dosa någonsin igår.. fick bli en sån här: Eukalyptusen smakar skit, testa minten.. Den är väldigt god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Har aldrig snusat, kommer aldrig snusa. Det enda jag stoppar upp under läppen är en campino då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Null vote: Snusar inte. Gillar inte snus. Tycker det är bonnigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag har testat att snusa. Det föll mig aldrig i smaken. Tror jag fick testa både LD och Catch. Faktiskt märkte jag nästan ingenting. Hade inne dem i någon timme, kände mig inte ens yr, wtf. Fick helt enkelt ingen anledning att fortsätta, kanske lika bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 General. Snusat det i typ två och ett halvt år, innan dess var det general white. Haha, i skolan säger inte ens våra lärare till om man har snus, om dom ens ser .Bekostade t.o.m på mig ett Generalnyckelband idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Eukalyptusen smakar skit, testa minten.. Den är väldigt god .tycker inte den smakar nått alls typ.. luktar mint.. ska testa lite olika.. kruxet är att jag inte känner till nått snus så jag vet inte vad jag ska säga när man ska köpa.. men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Orka snus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts