SiXxe Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Du har ingen talan. Du vet inte hur snus ska smaka. Låt se, du har snsat vad? Typ, ett halvår. Och mestadels General då ja, som alla andra. Du lär dig, jag lovar. Har smakat Tre Ankare och det räcker för att säga att det smakar skit. Men det var Tre Ankare white, finns det original? Brukar gilla original bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Har smakat Tre Ankare och det räcker för att säga att det smakar skit. Men det var Tre Ankare white, finns det original? Brukar gilla original bättre. Ja, det såklart det räcker. En hobbysnusare som dig, som har testat en Tre Ankare kan tala för alla och säga att det smakar skit. Du har möjligtvis inte tänkt på att utveckla? "Det smakar skit därför att" håller inte. Och nej, det finns bara som White Portion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Och nej, det finns bara som White Portion. Rätta mig om jag har fel men det finss väl Tre ankare mini som är ungefär som vanligt bara att dom är pyttesmå? Synd att dom har slutat tillverka rallarsnus :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Rätta mig om jag har fel men det finss väl Tre ankare mini som är ungefär som vanligt bara att dom är pyttesmå? Synd att dom har slutat tillverka rallarsnus :'( Ja, det finns mini så vitt jag vet. Men det är också White Potion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Okej, funderar nämligen starkt att byta snussort från general och Tre ankare är en stark kandidat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Snusar General port... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nu är jag påväg att sluta. Min tredje stapling är klar, och jag lovade ju min kompis att sluta ><. Det går väl ganska bra hittills tror jag, en LD mini fick räcka från i söndags till idag, då när jag var i london. Är det någon annan som har försökt men inte lyckats ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nu är jag påväg att sluta. Min tredje stapling är klar, och jag lovade ju min kompis att sluta ><. Det går väl ganska bra hittills tror jag, en LD mini fick räcka från i söndags till idag, då när jag var i london. Är det någon annan som har försökt men inte lyckats ? Skulle sluta, och slutade helt enkelt köpa snus. Slutade med att jag snusade mer pga att folk bjöd hela tiden. Det var ingen idé att kämpa emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Nu är jag påväg att sluta. Min tredje stapling är klar, och jag lovade ju min kompis att sluta ><. Det går väl ganska bra hittills tror jag, en LD mini fick räcka från i söndags till idag, då när jag var i london. Är det någon annan som har försökt men inte lyckats ? Ja, jag har provat att sluta 2 ggr, och misslyckats båda gångerna. Sist jag försökte sluta, var jag snusfri i 3 veckor, men sen kom feting-absinensen så då prova ja med tuggummin, plåster och örtsnus, men eftersom allt var så dyrt tillsammans så gjorde det, det hela helt omöjligt. Situationen var inte i "rätt" tillfälle heller, då jag pluggade. Fick extremt svårt att koncentrera mig (utan nikotinet alltså). Redigerad 5 oktober, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vote annat! Jag snusar kanelbajs eller harbajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 General of course. Men håller på att sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 23 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Har vi några snusare här inne längre? Funderar på att byta sort från general. Får sån halsbränna av skiten . Vet dock inte till vad, funderat på kronan, men dom är så satans torra. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Har vi några snusare här inne längre? Funderar på att byta sort från general. Får sån halsbränna av skiten . Vet dock inte till vad, funderat på kronan, men dom är så satans torra. Tips? Tre Ankare? Hallå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Vote: Olika Oftast snusar jag General, men när plånboken är smal så blir det Kronan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Har officiellt slutat med General Portion. Händer dock att jag tar mig en prilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Lite blandat, oftast när man snubblar in på statoil så blir det Ettan port Redigerad 23 december, 2007 av -Tobbe- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag... Ja, som ni ser ett par posts upp så skulle jag sluta snusa. Det höll inte i sig, alls. Jag har gjort tre tappra försök sedan dess, och alla har gått åt skogen. Nu när de höjer priserna som in i bänken efter nyår, känns det bara inte värt längre. Betala nästan en 50-lapp för en dosa? Nej tack! Nu har jag motivation. Jag vill inte längre, det är bara dyrt och onödigt. Ack, så gott dock . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Tre Ankare? Hallå! Ska köpa en dosa imorrn och testa, fick en på fyllan en gång, tyckte inte den smakade speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Ska köpa en dosa imorrn och testa, fick en på fyllan en gång, tyckte inte den smakade speciellt mycket. DU vill byta bort general för du får halsbränna, men du vill inte byta till ett snus som smakar mindre? I don't get it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 DU vill byta bort general för du får halsbränna, men du vill inte byta till ett snus som smakar mindre? I don't get it. Lagom är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts