Jump to content

Vad snusar du?

hubbert
 Share

Vad snusar du?  

127 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men hallå, vad gör du?! Drar upp en 6 månader gammal topic!

Baaanna haaan! :)

Har aldrig smakat eller hört talas om någon av dem. Kör fortfarande på Genaeral portion.

Är det en ny sort som har kommit?

Självklart, General är det bästa.

Lös är ju gott som fan förövrigt, dock lite jobbigt i skolan.

Tre Ankare för tusan.

Får testa det någongång då. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 220
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snusar inte, om inte annat när nån bjuder då :lol:

Snusar väl i stort sett allt då, utom Rapé och och rökt snus (Kommer inte på vad den heter ,btw är inte rapé rökt? (Är ny på Gbgs rapé)));) ..(Har faktiskt börjat tycka om torr-snus (iik!)).

Catch mint är ju riktigt god den med.Mitt första val!

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar upp denna jävla topicen.

Köpte Röda Lacket igår, smakar ju fan helt okej. Kommer inte ihåg vad det kostade dock...

Funderar på att pröva tre ankare. Så vad är godast Tre Ankare eller Röda Lacket?

Båda är riktigt goda så köp en av varje! Röda lacket lös är jätte roligt att krama ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snusar General Original, kan hända att jag tar grov nån gång med men det händer inte ofta.

General lös är gott ja, dock inte smakat grov lös.

Båda är riktigt goda så köp en av varje! Röda lacket lös är jätte roligt att krama :lol:

Köpte Röda Lacket igår, tyckte den var riktigt god.

Får pröva Tre Ankare någongång också. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar den mildare smaken än t.ex. general som har en ganska grov och besk smak.

Ganska kul att snusa något som inte är så vanligt. Rapé, Grov och General är dom ledande sorterna och om t.ex. klasskompisar frågar efter snus så tar man fram sin dosa så säger dom något i stil med "Nää, jag snusar bara Rapé/Grov/General". Kräsna som inte vågar testa på annat. Glad blir väl jag. Får ha mitt snus för mig själv. :)

@Moofa: Ettan och Tre Ankare har ändå en ganska lik lukt. Smaken har en liten skillnad och Ettan har inte den söta smaken som Tre Ankare har. Annars är Ettan ett gott snus.

Jag brukar ta det som bjuds om jag inte har annat själv ^^

annars kör jag bara (fr det mesta) med götebors rapé ^^

EDIT: synd inte alla snussorter säljs överallt. hade gärna provat rallarsnus och göteborgs prima fint =/

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor