Frenzy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Men hallå, vad gör du?! Drar upp en 6 månader gammal topic! Baaanna haaan! Har aldrig smakat eller hört talas om någon av dem. Kör fortfarande på Genaeral portion. Är det en ny sort som har kommit? Självklart, General är det bästa. Lös är ju gott som fan förövrigt, dock lite jobbigt i skolan. Tre Ankare för tusan. Får testa det någongång då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Spelar ingen roll vad ni säger kronan lös slår allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Snusar inte... men vid festliga tillfällen blir det i såfall General eller Catch(mint) , obs inte lössnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 General, Kronan när jag är fattig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Snusar inte, om inte annat när nån bjuder då Snusar väl i stort sett allt då, utom Rapé och och rökt snus (Kommer inte på vad den heter ,btw är inte rapé rökt? (Är ny på Gbgs rapé))) ..(Har faktiskt börjat tycka om torr-snus (iik!)). Catch mint är ju riktigt god den med.Mitt första val! Redigerad 3 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag snusar General Original, kan hända att jag tar grov nån gång med men det händer inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Drar upp denna jävla topicen. Köpte Röda Lacket igår, smakar ju fan helt okej. Kommer inte ihåg vad det kostade dock... Funderar på att pröva tre ankare. Så vad är godast Tre Ankare eller Röda Lacket? Båda är riktigt goda så köp en av varje! Röda lacket lös är jätte roligt att krama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tre Ankare smakar skit, Röda Lacket hyffsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag snusar General Original, kan hända att jag tar grov nån gång med men det händer inte ofta. General lös är gott ja, dock inte smakat grov lös. Båda är riktigt goda så köp en av varje! Röda lacket lös är jätte roligt att krama Köpte Röda Lacket igår, tyckte den var riktigt god. Får pröva Tre Ankare någongång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Har aldrig haft en snus under läppen, kommer nog ta ett tag innan jag har det för första gången, om den dagen kommer? Kan inte svara på om det smakar äckligt eller inte, men det luktar grymt vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 General lös är gott ja, dock inte smakat grov lös. Köpte Röda Lacket igår, tyckte den var riktigt god. Får pröva Tre Ankare någongång också. Nej, General Portion ska det va Men det är inget fel på lös heller. Tre ankare rinner ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nej, General Portion ska det va Men det är inget fel på lös heller. Tre ankare rinner ingenting. Original = Lös. Snusar portion oftast, blir mer lös på lov och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Original = Lös. Snusar portion oftast, blir mer lös på lov och grejer. Okej, General portion då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Okej, General portion då eller? Japp, ibland prövar jag lite andra märken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Snusar inte hela tiden men gör det ofta så Vote: General men mina kompisar snusade göteborgs rapé förut så ett litet vote på den för jag alltid brukade ta av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Festsnusar bara, då blir det Tre Ankare eller Göteborgs Rapé White Portion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Näe, snus, det är för bönder. Tacka fan för pipa säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tre Ankare smakar skit, Röda Lacket hyffsat. Du har ingen talan. Du vet inte hur snus ska smaka. Låt se, du har snsat vad? Typ, ett halvår. Och mestadels General då ja, som alla andra. Du lär dig, jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Annat, Snusar ej pej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Jag gillar den mildare smaken än t.ex. general som har en ganska grov och besk smak. Ganska kul att snusa något som inte är så vanligt. Rapé, Grov och General är dom ledande sorterna och om t.ex. klasskompisar frågar efter snus så tar man fram sin dosa så säger dom något i stil med "Nää, jag snusar bara Rapé/Grov/General". Kräsna som inte vågar testa på annat. Glad blir väl jag. Får ha mitt snus för mig själv. @Moofa: Ettan och Tre Ankare har ändå en ganska lik lukt. Smaken har en liten skillnad och Ettan har inte den söta smaken som Tre Ankare har. Annars är Ettan ett gott snus. Jag brukar ta det som bjuds om jag inte har annat själv ^^ annars kör jag bara (fr det mesta) med götebors rapé ^^ EDIT: synd inte alla snussorter säljs överallt. hade gärna provat rallarsnus och göteborgs prima fint =/ Redigerad 4 oktober, 2006 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts