hubbert Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vilken snus sort snusar du? Rösta på märket och skriv i tråden om det är lös, portion osv. Själv snusar jag oftast General portion. Vote:General. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Den enda jag har snusat är Catch. Fick en dosa av min syster en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 General Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vote: Annat, Brukar ha min saliv under läppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snusade General i 4-5år. Bytte över till Tre Ankare sen som jag kör på nu. Mycket gott och underskattat snus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Det är så himla olika, är allsnusare, men oftast är det väl General eller Ettan. Just nu kör jag med portion för det går fan inte snusa med tandställning. För tillfället kör jag med knox, aldrig mer, var inte så himla god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snus är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 General är väl det jag snusar och har snusat mest... Men just nu snusar jag kronan lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snusade General i 4-5år. Bytte över till Tre Ankare sen som jag kör på nu. Mycket gott och underskattat snus. Tre Ankare var väl de första Portion snuset va? Ska nog testa en dosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snus är äckligt. Får jag fråga dig.. Har du ens provat att snusa nån gång? För om du inte har gjort det så ska du inte ha förutsatta meningar. Innan jag börja snusa så var det "SHALALALALA SNUS ÄR BAJS" typ. Sen så bjöd en polare på en ettan om jag inte minns fel och då föll jag för snus på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag ska nog också prova det någongång... Sitter här med två general inne... Pallar inte snusa lös just nu.. Gör det på lov och helger typ.. Orkar inte ha det i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) VÅGAR inte menar du? Vilka tror ni att ni är? EDIT: Snusar Catch men kan kontrollera mig! Redigerad 22 mars, 2006 av Bashil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag ska nog också prova det någongång... Sitter här med två general inne... Pallar inte snusa lös just nu.. Gör det på lov och helger typ.. Orkar inte ha det i skolan. Vi får IG om vi har det på lektionerna Men då kör jag mocca eller catch för det märker dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Haha då är min mattelärare skönast. Man sitter på lektionen. Han tittar argt på en. Han tar ett redig grepp om nacken. Han trycker sönder snusen. Man får skylla sig själv att man satt och skratta så mkt så den syntes. Ja han gjorde det en gång när jag hade lös. det var inte roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tre Ankare var väl de första Portion snuset va? Ska nog testa en dosa Alldeles riktigt. Anledningen till att jag bytta var för jag tröttnade på General för det rinner för mycket. Sen så smakar general en aning beskt enligt mig. Tre Ankare har en mycket mildare och sötare smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Alldeles riktigt. Anledningen till att jag bytta var för jag tröttnade på General för det rinner för mycket. Sen så smakar general en aning beskt enligt mig. Tre Ankare har en mycket mildare och sötare smak. White portion rinner inte så mycket tycker jag. Men att det smakar lite beskt håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 White portion rinner inte så mycket tycker jag. Men att det smakar lite beskt håller jag med om. Visst är det så. Men White Potion var ganska nytt just då och jag var konservativ och ville inte byta. Så jag bytte snussort istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snusar bara som snuset smakar lakrits eller nån annan smak som inte luktar röv... typ mocca eller catch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snus är så jävla äckligt... Min klasskompis tänder är helt jävla gula och hans läpp är cp... Aldrig ska jag snusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Snusar inte, iallafall inte regelbundet. Händer vid några få tillfällen att jag tar en portion av en kompis som i de flesta fall har General. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts